Ville I sige noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

846 visninger
12 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. juli 2015

Anonym trådstarter

Jeg er mættet Af billeder fra et familiemedlem og hans kæreste. 

Jeg får konstant billeder på Fb i privatbeskeder, men får også på Snapchat... Jeg får mellem 5-20 billeder fra dem hver især bare på Snapchat alene, så er der Facebook hvor jeg også bliver bombet...

Ja, deres børn er dejlige! Men jeg får stress, men føler jeg træder dem over tæerne hvis jeg siger noget...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2015

MorTilN

Anonym skriver:

Jeg får konstant billeder på Fb i privatbeskeder, men får også på Snapchat... Jeg får mellem 5-20 billeder fra dem hver især bare på Snapchat alene, så er der Facebook hvor jeg også bliver bombet...

Ja, deres børn er dejlige! Men jeg får stress, men føler jeg træder dem over tæerne hvis jeg siger noget...

På Facebook kan du trykke på en pil i hjørnet og vælge "modtag ikke nofikationer". På snap kan du klikke billet frem og trykke igen så det forsvinder  vis du ikke har lyst til at sige noget.... det gør jeg med de venner på Facebook der spamer med alt hvad der sker hele tiden ����

Anmeld Citér

12. juli 2015

Anonym trådstarter

Anonymbebs skriver:

På Facebook kan du trykke på en pil i hjørnet og vælge "modtag ikke nofikationer". På snap kan du klikke billet frem og trykke igen så det forsvinder  vis du ikke har lyst til at sige noget.... det gør jeg med de venner på Facebook der spamer med alt hvad der sker hele tiden ����

Men på Fb er det i privatbeskeder.., der kan man jo se, hvis man har set det..

Anmeld Citér

12. juli 2015

MorTilN

Anonym skriver:

Men på Fb er det i privatbeskeder.., der kan man jo se, hvis man har set det..

Der ved jeg ikke hvad man kan gøre ud over at blokere men set kan de vist også se så der må jeg være dig svar skyldig 

Anmeld Citér

12. juli 2015

Anonym trådstarter

Anonymbebs skriver:

Der ved jeg ikke hvad man kan gøre ud over at blokere men set kan de vist også se så der må jeg være dig svar skyldig 

Blokere er nok drastisk nok. 

Men ved ikke om det bare er mig, som er sippet...

også derfor jeg ikke helt ved, om jeg skal sige noget. De er jo nok bare stolte over deres sønner.... Og vil gerne vise dem frem...

Anmeld Citér

12. juli 2015

MorTilN

Anonym skriver:

Blokere er nok drastisk nok. 

Men ved ikke om det bare er mig, som er sippet...

også derfor jeg ikke helt ved, om jeg skal sige noget. De er jo nok bare stolte over deres sønner.... Og vil gerne vise dem frem...

Helt ærligt vil jeg også blive idiot af at få billeder af andres børn konstant  vores familie er så også en der ikke deler specielt mange billeder med hinanden men kun med dem vi ses med hvor vi viser det på vores egen mobil/computer/billedramme 

Anmeld Citér

12. juli 2015

Anonym trådstarter

Anonymbebs skriver:

Helt ærligt vil jeg også blive idiot af at få billeder af andres børn konstant  vores familie er så også en der ikke deler specielt mange billeder med hinanden men kun med dem vi ses med hvor vi viser det på vores egen mobil/computer/billedramme 

Som regel har jeg intet imod det, som sådan, men når det er SÅ mange gange på en dag, så bliver jeg idiot. 

Så vil jeg hellere se deres sønner in Real life..

Anmeld Citér

12. juli 2015

FN

Anonym skriver:

Ka du ikke bare sende billeder retur af dig selv, kæledyr og kæreste for at drille lidt kærligt   det hsr jeg gjort og folk forstår hentydningen uden at blive fornærmet  Børn er et ømt punkt og jeg tror det kan medføre uvenskab at nævne problemet og det et måske ikke det værd.

Anmeld Citér

12. juli 2015

tarkoflen

De forældre skulle da bruge tiden på deres børn frem for at sende billeder i vildskab til dig  Når det er sagt synes jeg på ingen måde du er sippet og synes sagtens du kan sige på en pæn måde at du er pjattede med deres drenge men hellere vil glæde dig til at se dem i virkeligheden frem for en masse billeder

Anmeld Citér

12. juli 2015

Anonym trådstarter

FN skriver:

Ka du ikke bare sende billeder retur af dig selv, kæledyr og kæreste for at drille lidt kærligt   det hsr jeg gjort og folk forstår hentydningen uden at blive fornærmet  Børn er et ømt punkt og jeg tror det kan medføre uvenskab at nævne problemet og det et måske ikke det værd.

Det har jeg prøvet, men synes ligesom efter jeg har sendt en masse billeder, så er jeg også bare træt af at tage billeder hele tiden...

Jeg overvejer bare at slette snapchat, de er de eneste som egentlig sender billeder til mig, men det er jo så også mange...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.