sige det nu eller vente

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. juli 2015

Anonym trådstarter

Hej

Jeg fandt ud af igår jeg venter barn nr 2. 

Da jeg ventede min søn pletblødte jeg når jeg var stresset.

Nu arbejder jeg som sosuhjælper og har en del tunge løft.

Ville i sige det til cheffen og kollegaerne med det sammen eller vente??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2015

L-Mortil3

Den er svær, for man ved jo aldrig om det holder. Men med det tunge arbejde du har, så ville jeg sige det! Det gjorde jeg i sin tid også (SSA)

Anmeld Citér

12. juli 2015

FN

Anonym skriver:

Hej

Jeg fandt ud af igår jeg venter barn nr 2. 

Da jeg ventede min søn pletblødte jeg når jeg var stresset.

Nu arbejder jeg som sosuhjælper og har en del tunge løft.

Ville i sige det til cheffen og kollegaerne med det sammen eller vente??

Jeg ville sige det. Indtil du er længere henne ville jeg be chefen om det er mellem jer og så kan du sige til kollegaerne når du selv føler for det. Du skal passe på dig selv og ikke gå og bekymre dig - så der kan blive taget de hensyn der skal til - og tillykke med det! 

Anmeld Citér

12. juli 2015

Anonym trådstarter

FN skriver:

Jeg ville sige det. Indtil du er længere henne ville jeg be chefen om det er mellem jer og så kan du sige til kollegaerne når du selv føler for det. Du skal passe på dig selv og ikke gå og bekymre dig - så der kan blive taget de hensyn der skal til - og tillykke med det! 

Ja men må nok også sige det til kollegaerne. Fpr der jeg er kan de godt ha lidt for meget ondt i røven hvis man ikke lige er så aktiv som dem eller har lige så mange beboere.

Anmeld Citér

12. juli 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Kontakt din læge og lav en faglig plan for hvad du skal og kan og gå derefter til din chef ( tænker det er fordi du er bange for at miste)  

Deltidssygemeldt kan man blive tidligt. Det blev jeg begge gange. Pga bækkenløsning. Dog den 1 gang var arbejds byrden kun til service niveau. 2 gang var det antal af dage, men 100. Procent arbejdsdygtig. 

Anmeld Citér

12. juli 2015

Anonym trådstarter

årgang84 skriver:

Kontakt din læge og lav en faglig plan for hvad du skal og kan og gå derefter til din chef ( tænker det er fordi du er bange for at miste)  

Deltidssygemeldt kan man blive tidligt. Det blev jeg begge gange. Pga bækkenløsning. Dog den 1 gang var arbejds byrden kun til service niveau. 2 gang var det antal af dage, men 100. Procent arbejdsdygtig. 

Det er kun et vikariat til oktober så tror godt jeg kan klare tiden ud men vil bare ikke få et stemple i nakken om jeg er dovn så tænker det måske er nemmere at sige det så hun ved hvis jeg ikke er nær så aktiv som før 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.