...til min mors fødselsdag i dag. Stakkels min mor, det var altså ikke meningen. Øv 
Jeg havde lavet skumbanancreme og ananascreme til fyld, og junglekage (opskrift fra ude og hjemme med bananer og ananas i) til bunde.
Cremerne var blevet stive i køleskab, og så ville jeg lige give det en piskning inden jeg puttede det på kagen, som man plejer at gøre med creme.
Det skulle jeg aldrig have gjort, for det gad simpelthen ikke blive på kagen... Så det baksede jeg noget med. Smed kagen med creme i køleren, så det kunne blive stift igen. Men det var jo blevet blandet lidt sammen, da det endte med at jeg måtte skrabe det der lå på fadet sammen og smide det øverst på kagen... Jeg kunne jo så ikke bruge min ckokoladesmørcreme, og smed bare mmf'en direkte ovenpå cremen. Det fungerede heldigvis fint.
Men køn det blev den altså ikke...bundene var i øvrigt osse pilskæve.... men som jeg sagde til min mor, så er det jo tanken der tæller. Håbede bare den ville smage meget bedre end den så ud....og det gjorde den, det er bestemt ikke sidste gang, jeg laver den kombination.
Næste gang må jeg bare huske ikke at piske cremerne igen!!! 
Anmeld