hjælp mit hår falder af i totter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.033 visninger
9 svar
5 synes godt om
12. juli 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg spiser både jern og gravidtamin 

Men alligevel falder mit hår af i totter og det er hver gang jeg børster mut hård må jeg fjerne en masse hår på gulvet 

Jeg har vedhæftet et billede af hvor slemt det er alt det hår er lige faldet af nu efter jeg har Været i bad og tørret håret 

Jeg er snart 24 uger hende og det bliver bare være og være 

Nogle der har et forslag til hvad der kan hjælpe mig ellers når jeg da at blive skaldet inden jeg er færdig med denne graviditet 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2015

Isabella_mor

anna111 skriver:

Jeg spiser både jern og gravidtamin 

Men alligevel falder mit hår af i totter og det er hver gang jeg børster mut hård må jeg fjerne en masse hår på gulvet 

Jeg har vedhæftet et billede af hvor slemt det er alt det hår er lige faldet af nu efter jeg har Været i bad og tørret håret 

Jeg er snart 24 uger hende og det bliver bare være og være 

Nogle der har et forslag til hvad der kan hjælpe mig ellers når jeg da at blive skaldet inden jeg er færdig med denne graviditet 

Sært. Håret plejer at blive stærkere i graviditeten og så falder det først af (voldsomt) efter fødslen. Men dit hår ser MEGET blond ud? Måske fordi det er afbleget?? 

Anmeld Citér

12. juli 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det er desværre ret normalt. Mit fælderi er dog først startet efter fødslen. Jeg har fået høje tindinger med babyhår  det ser frygteligt ud. Men jeg ved også at det stopper igen,  præcis det samme skete nemlig efter min stores fødsel  

Anmeld Citér

12. juli 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hov, min svigerinde fældede også voldsomt under graviditet, men ved hende stoppede det så efter fødslen. 

Anmeld Citér

12. juli 2015

anna111

Isabella_mor skriver:

Sært. Håret plejer at blive stærkere i graviditeten og så falder det først af (voldsomt) efter fødslen. Men dit hår ser MEGET blond ud? Måske fordi det er afbleget?? 

Ja mit hår blev afbleget men det er et helt år siden jeg fik det gjort 

Og tabte ikke så meget hår i min første graviditet 

Anmeld Citér

12. juli 2015

Aggemusen

Profilbillede for Aggemusen

Det samme skete for mig under begge mine graviditeter - når jeg børstede håret røg der store totter af, og jeg blev noget mere tyndhåret end vanligt. Det fortsatte et par måneder efter fødslerne, og så stoppede det. Derefter gik der lidt tid, inden mit hår var back to normal. Jeg spurgte både læge, jordemoder og min frisør om råd, men det kom der intet andet ud af, jeg fik bare at vide, at det sker altså for nogle, og at man ikke rigtig kan gøre noget ved det.

Jeg kan godt huske panikken, da det ramte under første graviditet, hvor jeg var smadder bange for at ende op med skaldede pletter, men så vidt kom det heldigvis ikke. Jeg håber, at det samme sker for dig 

Anmeld Citér

12. juli 2015

B&J

tror det er ekstra B vitaminer man kan få for håret. ellers spørg på apoteket. for det gjorde jeg og det har hjulpet mig rigtig meget.

Anmeld Citér

12. juli 2015

anna111

B&J skriver:

tror det er ekstra B vitaminer man kan få for håret. ellers spørg på apoteket. for det gjorde jeg og det har hjulpet mig rigtig meget.

Okay mange tak 

Anmeld Citér

12. juli 2015

AJ14

Mit røg også af i totter men kun i den ene graviditet.. Men det stoppede efter fødslen.  Kender en det samme skete for. Så tænker det nok desværre er meget normalt. 

Anmeld Citér

12. juli 2015

Isabella_mor

anna111 skriver:

Ja mit hår blev afbleget men det er et helt år siden jeg fik det gjort 

Og tabte ikke så meget hår i min første graviditet 

Mangler du nogle vitaminer/mineraler? Synes det er underligt? Har du forsøgt at google om hårtab i så store mængder også er nirmalt under graviditet?? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.