hvornår kan jeg bruge abblo pharma tidlig test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
3 svar
1 synes godt om
11. juli 2015

Anonym trådstarter

Jeg skal have min mens nu på fredag men har sådan en tidlig g test fra abblo pharma men hvornår kan jeg bruge den? 

Nogen med erfaringer efter brugen af denne???? Og i så fald hvor mange dage Før mens testene i

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2015

Chellie

Jeg vil anbefale, at du venter til din mens ikke er kommet til tiden, før du tester. Det er helt enormt fristende at teste tidligere, men sidst jeg testede positivt fik jeg stadig mens til tiden (det var en bio), og blev enormt ked af at jeg lige var blevet så glad, kun for at se det hele forsvinde ned i bindet ... Jeg er holdt op med at teste medmindre min mens er forsinket ... 

Anmeld Citér

13. juli 2015

Sonja15

Anonym skriver:

Jeg skal have min mens nu på fredag men har sådan en tidlig g test fra abblo pharma men hvornår kan jeg bruge den? 

Nogen med erfaringer efter brugen af denne???? Og i så fald hvor mange dage Før mens testene i

Du burde kunne bruge den nu, da det er efter 8 dagen fra befrugtning. Har selv prøvet den et par gange, og synes det er rart at få besked, så psyken ikke kan drille for meget 

Anmeld Citér

13. juli 2015

Anonym trådstarter

Sonja15 skriver:

Du burde kunne bruge den nu, da det er efter 8 dagen fra befrugtning. Har selv prøvet den et par gange, og synes det er rart at få besked, så psyken ikke kan drille for meget 

Prøvede den 7 dage efter æL, eller hvad jeg tror er æL, den viste negativ, så nu venter jeg til lør/søn, har købt en valmed i stedet for... opdagede os at min mens først skal komme søndag, så har brugt den ret tidligt da jeg var 2+6 men holder håbet oppe og ser hvad valmed siger 3+6 lørdag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.