Utroskab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2015

Meandu

Jeg ville også fortælle de ti hendes mand. Og aldrig aldrig være sammen med exen igen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2015

Vivienne

Jeg ville fortælle hendes mand det. Jeg ville også selv ønske at få det fortalt, hvis min mand skulle være mig utro. 

Desuden ville jeg smide ham ud. Trust is like a mirror, once it's broken, you'll always see the cracks. 

Han har ikke fortjent dig. Basta!

Anmeld Citér

12. juli 2015

Zelinasmor

Okay, jeg vil så ikke anbefale dig at kontakte hendes mand. Det er ikke din opgave og jeg synes ikke du skal blande dig i hvad han laver. Derimod synes jeg du skal droppe kontakten til din eks-kæreste som tydeligvis ikke elsker dig. Hvis man virkelig elsker en, så er man ikke utro.

Håber du kommer videre og finder en sød mand der behandler dig ordentligt i stedet. 

Anmeld Citér

12. juli 2015

TNBC

nadjaleah skriver:

hej

sagen er den at min kæreste og jeg er gået fra hinanden for 5 uger siden.. 

Han begyndte allerede inden jeg flyttede at skrive sammen med en gift kollega og har nu fundet ud af at de har mødtes og haft sex mange gange.

han har skrevet til mig hele sidste uge og siger han elsker mig og gerne vil ha mig tilbage

hvad gør jeg? 

Ignorere jeg det og lader dem selv finde ud af det? Fortæller jeg det til hendes mand? Konfrontere jeg hende så hun ved at han også har gang i mig.. 

Han er din ex, han har svigtet, frys ham ud, lad  vær med at svar hende.

det er ikke dit problem mere.

Anmeld Citér

12. juli 2015

modesty

nadjaleah skriver:

hej

sagen er den at min kæreste og jeg er gået fra hinanden for 5 uger siden.. 

Han begyndte allerede inden jeg flyttede at skrive sammen med en gift kollega og har nu fundet ud af at de har mødtes og haft sex mange gange.

han har skrevet til mig hele sidste uge og siger han elsker mig og gerne vil ha mig tilbage

hvad gør jeg? 

Ignorere jeg det og lader dem selv finde ud af det? Fortæller jeg det til hendes mand? Konfrontere jeg hende så hun ved at han også har gang i mig.. 

Jeg synes at du skal holde dig fra både eks, hans elskerinde og hendes mand. Lad være med at blande dig i sager som ikke angår dig - og beskyt dig selv fra mere bøvl med din eks.

Anmeld Citér

13. juli 2015

Newsence

Jeg har sekv oplevet utroskab og en af de værste følelser det er at man har været til grin..

Altså at alle omkring en har vidst hvad der foregik men at man er den eneste der ikke måtte vide noget.. ( hos mig vidste elskerinden OG hendes mand det bare godt-- jep de havde en trekant) 

Jeg blev hos manden- dog efter laaang tænke pause og helt klare nye retninger. 

Hendes mand fortjener at få det afvide... 

hvis det var mig ville jeg have 2 muligheder:

1. Fortælle hendes mand det og bede min mand skride ad helved til

2. hvis du gerne vil have ham tilbage ville jeg forlange at HAN fortalte hendes mand det ( det giver en vis eftertænksomhed) samt sætte klare regler op for en vis overvågning en rum tid( ikke evigt) og fortælle ham at en tillid tager 5 sek. at bryde men år at bygge op og han skulle være 100% indstillet på dette mega hårde arbejde der lægger foran JER. 

du er velkommen til at skrive til mig privat hvis der er noget

Anmeld Citér

14. juli 2015

anitha

Min kæreste var mig utro i rigtig mange år - var selv skyldig i at blive i forholdet og håbede virkelig jeg kunne jage alle de andre kvinder væk - naiv - ja - men blev heldigvis klogere. 

Min første reaktion er også: fortæl det til ham der bliver holdt for nar - jeg ville selv ønske at få det afvide. 

Men - jeg oplever også gentagne gange at folk siger: bland dig ikke i den del af sagen!

Troe faktisk at det bedste man kan gøre er at vende ryggen til situationen og ikke gøre andet end at tage vare på sig selv. 

Hvis du endda har børn med eks'en kan der være en del fornuft ved ikke at blande dig. Det kan skabe meget større konsekvenser for dig og jeres fremtidige samarbejde om barnet/børnene - og det kommer ikke din situation til gode. 

Så værn om dem der er dit ansvar: dig og dit barn/børn. Og lad den anden selv fange at der er noget galt i hans forhold.

Håber du kommer godt videre - og virkelig tænker dig om inden du evt risikere at prøve med din Eks igen- det kan meget vel lande samme sted igen. I svigt og sorg - og det tager tid at komme sig over. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.