Kugle/knude i skeden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.466 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. juli 2015

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg havde sex til aften og jeg syntes det gjorde mere ondt end normalt . (Har altid haft lidt smerter i starten af samleje) . 

Bagefter mærker jeg efter indenvendigt i skeden og mærker en kugle / knude agtigt lidt i den ene side langt oppe . 

Hva dælen er det ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2015

Chellie

Sidder det i siden eller lige frem mod maven? Hvis det er frem mod maven, kan det måske være din livmoderhals?

Anmeld Citér

11. juli 2015

FamilenStorm

Kan du komme til at se hvordan den ser ud? Farven på den? 

Jeg har en lille fedtknude dernede, som blev opdaget da jeg fødte vores søn.. 

Anmeld Citér

11. juli 2015

modesty

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg havde sex til aften og jeg syntes det gjorde mere ondt end normalt . (Har altid haft lidt smerter i starten af samleje) . 

Bagefter mærker jeg efter indenvendigt i skeden og mærker en kugle / knude agtigt lidt i den ene side langt oppe . 

Hva dælen er det ? 

Er den øm når du rører ved den? Måske kan det være et hæmatom (blodansamling - lidt som et blåt mærke), eller en bartholincyste - men sidstnævnte sidder vist tæt ved indgangen.

Under alle omstændigheder ville jeg hive fat i lægen. Hvis det er en cyste/byld, kan den vokse sig større og blive ret smertefuld (men det er altså slet ikke sikkert at det er det).

Anmeld Citér

15. januar 2022

Hestepigen6541

Anonym skriver:

Hva dælen er det ? 

Hej. Jeg står selv i samme situation lige nu, og vil derfor høre om du fandt ud af hvad det var?

Anmeld Citér

17. januar 2022

Montero

Den der store kugle er livmoderhals Den bevæger sig i takt med vores cyklus. Hvis du har nogle andre kugler der, så skal nu nok forbi lægen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.