Ja, jeg har fundet mig en rigtig sød kæreste 
Vi har efterhånden været sammen eksklusivt i lidt over 6 mdr, selvom det kun er en måned siden vi stod frem overfor venner og familie.
Nu er det så at sådan at vi er begyndt at snakke om at flytte sammen til vinter, da det passer bedst i forhold til uddannelse og sådan.
Og ja i den forbindelse gør jeg mig nogle tanker (måske bekymringer) som jeg håber i kan hjælpe mig lidt med. Han har 3 skønne børn som har en 7/7 ordning Og jeg har en på 1 år som ikke ser sin far. Vi har mødt hinanden flere gange, og der er intet problem der. Han er betydeligt ældre end mig (heller ikke et problem) og har været gift. Imens har jeg aldrig boet sammen med nogen! - Jo altså mine forældre indtil jeg blev 18. Men siden da har jeg ikke boet sammen med andre end min datter. - Min datters far og jeg havde planer om at flytte sammen, men da jeg blev gravid og ikke ville have en abort blev han vred og bange og skred.
Så til mit spørgsmål:
Hvordan er det at flytte sammen? Og ikke mindst når der er børn indvolveret? Hans børn er store i forhold til mit, de er fra 5-10 år.
Hvordan forholder man sig overfor de børn når man skal til at være en så stor del af deres hverdag, men uden at være deres mor?
Anmeld
Citér