Forskel på test??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

279 visninger
3 svar
4 synes godt om
10. juli 2015

Appelsin

Er 5+2 og det føles helt uvirkeligt, tog Idag atter en test for at bekræfte mig selv i, at det stadigvæk er der, det lille liv! 

Men synes at testen er lidt svagere end de andre som jeg tog da keg var 4+ det er då også et andet mærke, har det noget at dige? Nogen der har gjort sig samme erfaring?  Testene er i rigtig rækkefølge fra 4+ og til 5+2

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2015

Diosa85

Appelsin skriver:

Er 5+2 og det føles helt uvirkeligt, tog Idag atter en test for at bekræfte mig selv i, at det stadigvæk er der, det lille liv! 

Men synes at testen er lidt svagere end de andre som jeg tog da keg var 4+ det er då også et andet mærke, har det noget at dige? Nogen der har gjort sig samme erfaring?  Testene er i rigtig rækkefølge fra 4+ og til 5+2

Det kan være forskel på testene der gør udslaget om hvor kraftigt du tester. Men der er ingen tvivl om at der er en lille blop inde i maven.

Anmeld Citér

10. juli 2015

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid
Appelsin skriver:

De er fint positive allesammen Der er stor forskel på tests. Så brug det samme mærke hvis du vil tjekke udviklingen ☺️ Og tillykke ��

Anmeld Citér

10. juli 2015

Appelsin

Tusinde tak  det trøster at høre og hvor er jeg dog glad 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.