Spisested i Ålborg zoo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.187 visninger
8 svar
2 synes godt om
10. juli 2015

Anja82

er der et spisested i Ålborg zoo som du vil anbefale?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2015

Anja82

Slet ingen der har spist i Ålborg zoo?

Anmeld Citér

10. juli 2015

Nielsen88

Anja82 skriver:

er der et spisested i Ålborg zoo som du vil anbefale?

Der er kun en "rigtig" restaurant inde i aalborg zoo, den hedder skovbakken, resten er små spisesteder med grill mad, is ol. 

Anmeld Citér

10. juli 2015

Anja82

Nielsen88 skriver:

Der er kun en "rigtig" restaurant inde i aalborg zoo, den hedder skovbakken, resten er små spisesteder med grill mad, is ol. 

Hmm.. Er det værd at spise der eller kan man lige så godt tage "restauranten" i IKEA? 

Anmeld Citér

10. juli 2015

Julemusen

Anja82 skriver:

Hmm.. Er det værd at spise der eller kan man lige så godt tage "restauranten" i IKEA? 

Jeg har spist der et par gange og må indrømme at det ikke er noget at råbe hurra over. Vi har årskort og tager altid madpakke med nu, da jeg er rimelig skuffet over madudbuddet.

Anmeld Citér

10. juli 2015

B&J

Anja82 skriver:

Jeg ville selv have min mad med eller mad med til grillen hvor man kan grille. Gider ikke deres mad 

Anmeld Citér

10. juli 2015

Anja82

Kitty-Katten skriver:

Jeg har spist der et par gange og må indrømme at det ikke er noget at råbe hurra over. Vi har årskort og tager altid madpakke med nu, da jeg er rimelig skuffet over madudbuddet.

Ok tak.. Vi tager selv frokost med, men tænkte at tage aftensmaden der inden vi vendte snuden hjemad igen... Men ved jo desværre også at mange spisesteder  sådanne steder er dyre og smager af mindre end lidt, derfor jeg lige tjekkede 

Anmeld Citér

10. juli 2015

bvk

Kødboller i ikea er mere spændende end restauranten i Aalborg zoo☺

Jeg synes mest af alt det er almindeligt junk... vi spiste der for 14 dage siden, jeg fik en luxus burger med sodavand, jeg mener det kostede 150 og det var en kedelig hvid bolle med en standard tynd bøf, måske der var lidt ratatouille i.. 

Anmeld Citér

10. juli 2015

Anja82

bvk skriver:

Kødboller i ikea er mere spændende end restauranten i Aalborg zoo☺

Jeg synes mest af alt det er almindeligt junk... vi spiste der for 14 dage siden, jeg fik en luxus burger med sodavand, jeg mener det kostede 150 og det var en kedelig hvid bolle med en standard tynd bøf, måske der var lidt ratatouille i.. 

Det var lige nøjagtig det jeg frygtede - dyrt og kedeligt... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.