Rygning hos barns legekammerat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.782 visninger
14 svar
23 synes godt om
10. juli 2015

Anonym trådstarter

Hej alle.

Alle de her tråde om rygning...  

Jeg er ryger, jeg er dele mor, og når min søn ikke er hjemme, ja, så ryger jeg indenfor.... 

Det er jeg jo godt klar over også kan lugtes når han er her, partikler sidder stadig osv - det er mit valg, MEN, jeg kom til at tænke på, efter den tråd om en rygende farmor der sku passe barnebarn og en skriver at hendes barn ikke kommer i hjem hvor der bliver røget og heller ikke kender nogen rygere - hvad hvis jeres barn var med en hjemme og I sku hente og ku lugte røg lugt - jeg ryger desuden i carporten hvor de fleste går ind - så dér lugter af røg! 

Ville I reagere? Ville jeres barn få lov at lege med mit igen? Altså I går jo ikke ind i en røgsky, men lugten ér der jo... 

God weekend til jer alle, rygere eller ej 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2015

alenemor42

Ja mit barn måtte lege hos dig.

Jeg vil heller ikke have at mit barn er i rum hvor der ryger .. det er ulækkert, men... at mit barn ville lugte lidt af røg fordi det havde leget i et hjem hvor der ryges når der ikke er børn, det kan slet ikke hidse mig op. Det er sgu bare en lugt og tøjet kan vaskes. 

Anmeld Citér

10. juli 2015

Pikku Myy

Mit barn må gerne lege med dit barn

Anmeld Citér

10. juli 2015

Troldemommi

Jeg hader røg og rygere der ikke tager hensyn i det offentlige rum, men hjemme i privaten må folk sgu gøre hvad de vil, og jo mit barn måtte gerne lege hos dig i rum hvor der var blevet røget, men ikke hvis du røg i rummet samtidig med at mit barn der.

Anmeld Citér

10. juli 2015

modesty

Anonym skriver:

Hej alle.

Jeg er ryger, jeg er dele mor, og når min søn ikke er hjemme, ja, så ryger jeg indenfor.... 

Det er jeg jo godt klar over også kan lugtes når han er her, partikler sidder stadig osv - det er mit valg, MEN, jeg kom til at tænke på, efter den tråd om en rygende farmor der sku passe barnebarn og en skriver at hendes barn ikke kommer i hjem hvor der bliver røget og heller ikke kender nogen rygere - hvad hvis jeres barn var med en hjemme og I sku hente og ku lugte røg lugt - jeg ryger desuden i carporten hvor de fleste går ind - så dér lugter af røg! 

Ville I reagere? Ville jeres barn få lov at lege med mit igen? Altså I går jo ikke ind i en røgsky, men lugten ér der jo... 

Det ville overhovedet ikke være afgørende for om mit barn fik lov til at komme i et hjem.

(min mand og jeg er begge 100% ikke-rygere og har et røgfrit hjem)

Anmeld Citér

10. juli 2015

Mami

Jeg ville spørge dog om du røg indenfor mens ungerne var der (min søn har asmatisk bronkitis) men når jeg fandt ud af det gør du ikke, så ingen problemer  

Anmeld Citér

10. juli 2015

SandraXOXO

Jeg hader stanken der hænger i børnenes tøj når de har været hos kammerater med rygende forældre - men det er ikke værre end når de har været hos folk med dyr, både børn og tøj kan heldigvis vaskes. 

Anmeld Citér

10. juli 2015

God-mor

Anonym skriver:

Hej alle.

Ja mit barn måtte gerne lege i dit hjem

Anmeld Citér

10. juli 2015

lineog4

Ja selvfølgelig må mine børn lege i fx dit hjem, de måtte og lege der selvom du røg indenfor. At jeg ikke ryger og lige såvel som andre ved passiv rygning er en dum ting, skal da ikke frarøve mine børn legekammerater og venner.

der skulle godt nok meget til før jeg ville sige: mine børn må ikke lege der og der... 

Vi her hjemme er nok meget large, og gør meget for ikke at overbeskytte vores børn eller rettere overbeskytte så det begrænser dem. Vil sige vi har så også et hjem, hvor vi fx i den første del af sommerferien hver dag har et ekstra barn i hjemmet 

Og må sige den hetz med rygere er mig helt uforståelig, men det er en hver hetz af befolkningsgrupper. Er selv ex ryger og er glad for jeg blev ex før det blev legalt at pege fingre i den grad der bliver gjort nu.

Anmeld Citér

10. juli 2015

ung-mor-2014

Anonym skriver:

Hej alle.

Så længe det ikke er som da jeg var barn og mine forældre boede sammen, så ville jeg være ligeglad, og kan da intet sige min kæreste er tidligere ryger, nu er han på damp 

gud ja om mit barn måtte komme der skal sq mere til før jeg ikke ville lade mit barn komme

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.