Bekymret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
5 svar
6 synes godt om
10. juli 2015

Anonym trådstarter

Hey

jeg har brug for succeshistorier..

har i prøvet at alle symptomer forsvinder i 5. uge uden at i mistede den lille?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2015

Diosa85

Anonym skriver:

Hey

jeg har brug for succeshistorier..

har i prøvet at alle symptomer forsvinder i 5. uge uden at i mistede den lille?

Symptomer er jo så forskellige fra person til person. Personligt havde jeg ingen symptomer i starten af min graviditet. Ingen kvalme og ingen ubehag. Og jeg er stadig meget gravid med 3 uger til termin. 

Så lad være at bekymre dig om symptomer. Nogle har dem hele vejen, nogle kort, nogle i perioder og andre slet ikke. 

Anmeld Citér

10. juli 2015

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Symptomer er jo så forskellige fra person til person. Personligt havde jeg ingen symptomer i starten af min graviditet. Ingen kvalme og ingen ubehag. Og jeg er stadig meget gravid med 3 uger til termin. 

Så lad være at bekymre dig om symptomer. Nogle har dem hele vejen, nogle kort, nogle i perioder og andre slet ikke. 

Mange tak for svar

Anmeld Citér

10. juli 2015

Isabell's mor

Jeg blev først dårlig fra uge 9 af og så indtil uge 16  Jeg mærkede ikke rigtig noget indtil da.. Og er nu i uge 24 med en bette pige 

Anmeld Citér

10. juli 2015

Christabelle

Jeg havde ingen symptomer i min graviditet andet end udebleven mens. Ingen kvalme, ingen ømme bryster, intet og min datter er lige blevet 20 mdr

Anmeld Citér

10. juli 2015

Appelsin

Jeg er 5+2 og synes også at bære heldig, har ømme dutter, lidt humørsvingninger, sover skidt og har lidt kvalme og madlede, og lidt ømt underliv men intet i forhold til hvad man hører rundt omkring. Dutterne er konstant ømme, men ellers kommer symptomerne og går og der kan gå timer imellem. Havde også forestillet mig det hele lidt mere dramatisk og er nervøs for om der er noget galt fordi jeg ikke brækker mig osv. Men det trøster meget at høre, at der ik behøves at være noget galt, og hvem ved, i uge 9 hænger vi måske begge over toilettet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.