bondepigen skriver:
Jamen søde dog. Det kan da ikke være rigtigt, at der skal gå så lang tid. Det har jo stået på længe nu. Og så kan jeg se du skriver i din status, at du har taget 8 kg på på en uge. Kan du ikke ringe til gynækologen og bede om at komme til nu, eller at de kan henvise dig til en anden.
Fortæl dem hvor længe det har stået på og alle symptomerne, osse det med kiloene. Så må de da tage dig ind før..... 
Synes simpelthen det lyder vanvittigt, at du skal gå med det så længe!!! Det er bare for dårligt. Tror desværre du bliver nødt til at banke lidt i bordet!!!
Er så ked af, at du skal gå rundt og være bekymret så længe og have så mange smerter...
Lov mig, at du ringer OG banker i bordet, hvis ikke de tager det seriøst...

Tog jo til en anden læge, så hvis jeg skulle banke i bordet ville det nok blive ved min egen igen og det har vi jo forsøgt i 3 mdr.
Jeg har fået min henvisning sendt til patienthotellet, så jeg kan få en tid hvor som helst i landet.
Derfor jeg tænkte at nogen herinde måske kunne hjælpe? Så jeg ikke skal vente alt for lang tid.
Ved snart ikke hvad jeg skal stille op med det hele. Smerterne er stærke og jeg render og tager alle de piller der må tages, ellers kan jeg ikke passe mit arbejde, og selv det kniber efterhånden.
Det med min vægt, er jo det jeg ikke forstår. Lægen spurgte om jeg har vand i kroppen, men det ved jeg jo ikke når jeg tager på samtidig. Jo mine fingre er blevet større f.eks. (kan ikke få min ring af) Men om det er fedt eller vand er jo ikke til at vide.
Men ifølge eksperter, (hvad jeg har set og hørt i tv) kan man ikke tage mere end et kg. på i ugen. Men det vægten viser holder sig, så er ikke bare lige pga. væske, aff. eller lign.
Men ja, må jo bare prøve at ringe rundt og hører de forskellige gynækologer her på sjælland og på sydfyn. Og håbe der ikke går 2-3 mdr.
Tak for dit svar søde, prøver at banke i bordet alt hvad jeg kan. Men bare det at jeg har fået en henvisning er jo stort, og er kun sket fordi jeg lige kunne snuppe en anden læge
Anmeld