hvad F...... sker der lige?!....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.156 visninger
10 svar
3 synes godt om
10. juli 2015

Anonym trådstarter

min bedste veninde ringede til mig tidligere og var pisse ked af det, for hun havde lige fundet ud af at hendes far, der har hendes ting stående, havde solgt noget af det og bare beholdt pengene, fordi han i sin tid havde givet hende det som en gave og derfor mente at det tilhørte ham. 

min svogers far forsøgte at gøre det samme med deres ting i forbindelse med forældrenes skilsmisse men de nåede at stoppe ham...

hvem fanden kan få sig selv til at sælge sine børn og/eller partners ting uden at give dem pengene for tingene - og endnu værre, uden at spørge først!... 

Kan hun gøre noget for at få tingene og/eller penge igen?...

Undskyld hvis det er en smule rodet, men jeg er så gal på hendes vegne...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2015

Bshizzle

Anonym skriver:

min bedste veninde ringede til mig tidligere og var pisse ked af det, for hun havde lige fundet ud af at hendes far, der har hendes ting stående, havde solgt noget af det og bare beholdt pengene, fordi han i sin tid havde givet hende det som en gave og derfor mente at det tilhørte ham. 

min svogers far forsøgte at gøre det samme med deres ting i forbindelse med forældrenes skilsmisse men de nåede at stoppe ham...

hvem fanden kan få sig selv til at sælge sine børn og/eller partners ting uden at give dem pengene for tingene - og endnu værre, uden at spørge først!... 

Hun kan desværre ikke gøre så meget ved det.. Jo hvis hun kan bevise det og ta kontakt til en Advokat og køre det den vej. 

Nu ved jeg ik hvor stor værdi det drejer sig om. 

Anmeld Citér

10. juli 2015

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Hun kan desværre ikke gøre så meget ved det.. Jo hvis hun kan bevise det og ta kontakt til en Advokat og køre det den vej. 

Nu ved jeg ik hvor stor værdi det drejer sig om. 

det drejer sig om en scooter, så rimelig stort beløb...

hun kan desværre ikke bevise noget, for papirerne lå hos ham... 

Anmeld Citér

10. juli 2015

Diosa85

Anonym skriver:

Stod scooteren i hendes eller hans navn?

Anmeld Citér

10. juli 2015

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Stod scooteren i hendes eller hans navn?

jeg er ikke 100% sikker... men det var en fødselsdagsgave for nogle år siden...

Anmeld Citér

10. juli 2015

Diosa85

Anonym skriver:

jeg er ikke 100% sikker... men det var en fødselsdagsgave for nogle år siden...

Okay for for hvis den stod i hans navn så kan hun intet gøre da den så teoretisk stadig er hans. Men står den i hendes så kan hun melde den stjålet. 

Anmeld Citér

10. juli 2015

Troldemommi

Anonym skriver:

Det må da være en far der har nogle enten økonomiske eller psykiske problemer 

Anmeld Citér

10. juli 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ska lige se om jeg forstår det rigtigt?

din veninde er flyttet hjemmefra, men har stadig ting stående hos sin far? Faren har givet hende en scoter, som han nu har solgt? Og måske også nogle andre ting? Ka det tænkes at han evt har bedt hende hente hendes ting og hun ik har gjort det, at han så er blev træt af det stod og fyldte?

Hvis det feks er tilfældet, så syntes jeg faktisk det er ok, at tingene er blevet solgt. Vh stine

Anmeld Citér

10. juli 2015

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Ska lige se om jeg forstår det rigtigt?

din veninde er flyttet hjemmefra, men har stadig ting stående hos sin far? Faren har givet hende en scoter, som han nu har solgt? Og måske også nogle andre ting? Ka det tænkes at han evt har bedt hende hente hendes ting og hun ik har gjort det, at han så er blev træt af det stod og fyldte?

Hvis det feks er tilfældet, så syntes jeg faktisk det er ok, at tingene er blevet solgt. Vh stine

ja, min veninde er flyttet hjemmefra for flere år siden, men efter bruddet med sin fyr står hendes ting midlertidigt hos faren indtil hun får sit eget sted...

scooteren lånte hun ham da hans egen var gået i stykker...

Anmeld Citér

11. juli 2015

Bshizzle

Anonym skriver:

Altså.. Hvis scooteren stod i hendes Far's navn.. Så er der intet hun kan komme efter.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.