asymmetriske bryster før, under og efter.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.342 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. juli 2015

Anonym trådstarter

Jeg ville høre om der var nogle der er/ har været i samme situation. 

Jeg har meget asymmetriske bryster. En skål F og B/  lille C  i den anden. Jeg er ret nervøs for hvordan mine bryster udvikler sig under graviditeten og ikke mindst ammesituationen. Hvad pokker gør jeg med indlæg,  amme bh og så videre.. lige nu har jeg 2 stk inlæg fra hunkemuller i. Men de kan kun sidde i hvis der er hudkontakt ellers glider de ud ved det mindste.

1.Har du nogle gode tips til hvordan jeg skal gøre

2. hvordan udviklede dine bryster sig ? 

3. Blev dine bryster udlignet under graviditeten? 

4. Virkede det ene bryst ikke til at amme med ? 

5. Hvordan var dine bryster efter graviditet.  - var der samme forskel,  mindre eller større ? 

6. Hvilken amme bh brugte du ?  

7. Brugte du fortsat indlæg i dine bh mens du var gravid  og mens du ammede. - hvis ja.. hvordan ? 

Hvis jeg mangler nogle spørgsmål må du gerne selv komme med dem :-)  mange tak. Håber at nogle kan hjælpe. 

( jeg er indstillet til en operation på grund af forskellen,   men har måtte sætte det på hold da vi gerne vil have barn/børn først-  på grund af risikoen for ikke at kunne amme ) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2015

Trine89

Jeg kan desværre ikke svare dig på dine spørgsmål, men jeg kan fortælle (hvis du ikke vidste det) at du kan via. din læge få en brystoperation betalt når der er tale som så stor forskel, og at det er er til "gene" for dig psykisk. Kender nemlig en som også have asymmetriske bryster og fik det hele betalt.

Jeg håber dig du får de svar du brug for  

Anmeld Citér

10. juli 2015

Sissel

Forskellen på mine er ikke helt så stor som dine, der er kun en enkelt skål i forskel..

Jeg bruger kun sådan noget elastiske amme bh'er.. I str L, så er der plads til begge der er faktisk stor forskel i hvordan de fungerer rent amnings mæssigt.. Om det har noget med størrelsen at gøre, skal jeg ikke kunne sige.

Den lille har altid virket bedst. Nedløbet er meget effektivt i den. Og den store er helt klart den jeg har bøvlet mest med. Brystbetændelse, og det føles ikke som om den producere lige så meget mælk som den anden. 

Rent kosmetisk, så hænger den store mere efter endt amning. Men det er nok lidt en selvfølge at den vil gøre det, da store bryster som regel hænger mere end små

Anmeld Citér

10. juli 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

Jeg har heller ikke helt så stor forskel, jeg ved egentlig ikke om andre normalt kan se det med det blotte øje når jeg har bh på - bruger ikke noget indlæg for at rette op, og tænker ikke over det til daglig.

Tror ikke der skete noget under mine 2 graviditeter, og ved amning voksede de jo bare begge 2, dvs den ene var hele tiden større. Det ser så lidt sjovt ud når det lille er tømt og den store er fuld - så er der virkelig forskel. Igen ikke noget jeg selv tænker over, men en veninde lå flad af grin over det en dag.

Hos mig er det det store der virker bedst (eller rettere har mest power på nedløbet, tror såmænd der er ligeså meget mælk i det andet), men det er helt normalt at man har et godt og et mindre godt bryst, det har intet med størrelsen at gøre.

Efter mit første barn gik begge bryster bare tilbage til normalt, måske hænger de lidt mere, men igen helt normalt efter et barn - ikke pga størrelsesforskellen. Men som hende den anden skriver, kan det være din det store kommer til at hænge mere end det lille.

Anmeld Citér

10. juli 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Jeg ville høre om der var nogle der er/ har været i samme situation. 

Jeg har meget asymmetriske bryster. En skål F og B/  lille C  i den anden. Jeg er ret nervøs for hvordan mine bryster udvikler sig under graviditeten og ikke mindst ammesituationen. Hvad pokker gør jeg med indlæg,  amme bh og så videre.. lige nu har jeg 2 stk inlæg fra hunkemuller i. Men de kan kun sidde i hvis der er hudkontakt ellers glider de ud ved det mindste.

1.Har du nogle gode tips til hvordan jeg skal gøre

2. hvordan udviklede dine bryster sig ? 

3. Blev dine bryster udlignet under graviditeten? 

4. Virkede det ene bryst ikke til at amme med ? 

5. Hvordan var dine bryster efter graviditet.  - var der samme forskel,  mindre eller større ? 

6. Hvilken amme bh brugte du ?  

7. Brugte du fortsat indlæg i dine bh mens du var gravid  og mens du ammede. - hvis ja.. hvordan ? 

Hvis jeg mangler nogle spørgsmål må du gerne selv komme med dem :-)  mange tak. Håber at nogle kan hjælpe. 

( jeg er indstillet til en operation på grund af forskellen,   men har måtte sætte det på hold da vi gerne vil have barn/børn først-  på grund af risikoen for ikke at kunne amme ) 

Kan kun svare på en meget lille del af den.. Jeg er gravid og næsten god halvvejs. Jeg har en stor E og en lille C. Mit lille bryster kan jeg mærke vokser nu, hvor der absolut intet sker med det "store bryst".. 

Jeg har valgt en amme bh som passer på det store bryst og så må det lille bryst bare have god plads. Sådan er det også med almindelig bh'er. Jeg har valgt at leve med mine bryster og magter slet ikke de der indlæg. De er jo hammer ubehagelige. Sådan ser jeg ud og fuck da det  

Anmeld Citér

10. juli 2015

Anonym

Har også asymmetriske brister. Venstre bryst er det største og også det med bedst nedløb. Men tror, at det er fordi jeg er højrehåndet så kommer automatisk til at lægge til der. Har ammet tre børn og har stadig rigtig pæne bryster. De hænger ikke og assymetrien er som den var før amning. Under amningen blev det mere udtalt og jeg var til tider forfærdet men det ses ikke mere. Jeg er 40 år og har bryster som en på 20 

PS husk det er hormonerne fra graviditeten der afgør om de kommer til at hænge ikke aamningen

Anmeld Citér

10. juli 2015

Anonym trådstarter

Mange tak for jeres svar :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.