Hej alle sammen. Jeg er ny herinde, og har en succeshistorie jeg rigtig gerne vil dele med jer. 
jeg fik i april 2015 konstateret PCO. Mig og min kæreste har forsøgt at blive gravide i over 1 år. Blev sendt til en gynækolog og fik af vide jeg havde for mange mandlige hormoner og at jeg skulle i hormonbehandling for at blive gravid. Gudskelov var det ikke den helt svære form for pco. Havde mange æg blærer på æggestokkene og havde ikke ægløsninger. Derfor ingen graviditet. Det var nøjagtig det jeg frygtede og jeg græd i timevis. Dagen efter havde jeg læst ALT jeg kunne om pco og faldt over kiss kosten.
Jeg begyndte med det samme at spise rigtigt i forhold til kiss og min kæreste hoppede med på vognen. Næste stop i min behandling var at jeg skulle have tjekket passagen i æggelederne, og skulle derfor ringe til klinikken når jeg fik min 2. menstruation gik i gang. har altid haft uregelmæssig blødning, så tænkte ikke over at den udeblev.
Jeg begyndte for en uge siden at have menstruationsagtige smerter, jeg var træt og havde hovedpine. Da jeg igår aftes så følte at det ville stensikkert komme idag, blev jeg imorges skuffet da det ikke var der. Jeg ville jo så gerne igang med min behandling! !
jeg besluttede mig for at tage en test og allerede efter 30 sek var den positiv. Jeg tog 2 til som også viste positiv. Jeg kunne ikke tro mine egne øjne og læste nok brochuren igennem 10 gange for at være helt sikker på min aflæsning. Jeg ringede til lægeb og fik en tid. Og den var god nok jeg er 7 uger henne!!

jeg er lykkelig!
Spis PCO venligt, vær glad, stop med at stresse og opgiv aldrig håbet! For pludselig sker det man har ventet på. Ved godt det er nemmere sagt en gjort men jeg er overbevist om at det er min kost, moderat motion og en glad tankegang der har gjort det muligt.
Mvh Joe. Krydser fingre for jer alle sammen 

Anmeld
Citér