jer med anlagte haver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.081 visninger
5 svar
2 synes godt om
9. juli 2015

Anonym trådstarter

Vores have blev anlagt for tolv år siden, så den er blevet godt kedelig at se på nu. 

En masse fornyelse kunne være dejligt. 

Så de damer, dem af jer der har lyst, vil i komme med nogle billeder af jeres haver, med strandsten, granitskærver, græs, ja alt muligt, beder osv

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2015

Masig

Vi har et par bede, men ikke noget vildt. Ellers bare græs og en stor terrasse...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

9. juli 2015

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Vi har et par bede, men ikke noget vildt. Ellers bare græs og en stor terrasse...

Det var da en super dejlig overskuelig have. 

Lidt, men absolut flot og hyggelig.

Anmeld Citér

9. juli 2015

Masig

Anonym skriver:

Det var da en super dejlig overskuelig have. 

Lidt, men absolut flot og hyggelig.

Ja på den anden side af huset er der en lidt større baghave med græs... men det er nemt og enkelt... jeg ville nu gerne have lidt mere, men med børn og arbejde er der ikke tid til en avanceret have 

Anmeld Citér

10. juli 2015

SandraXOXO

Masig skriver:

Åh! Er dybt misundelig på den lækre store terrasse  jeg kan knap nok få plads til en bænk på vores lille firkantede møgterrasse. 

Anmeld Citér

10. juli 2015

Masig

SandraXOXO skriver:

Åh! Er dybt misundelig på den lækre store terrasse  jeg kan knap nok få plads til en bænk på vores lille firkantede møgterrasse. 

Vi er også rigtig glade for den. Og der går fliser hele vejen rundt om huset så knægten kan rigtig få fart på cykel, scooter og diverse andre køretøjer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.