spørgejørgen ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. juli 2015

Anonym trådstarter

God aften søde Baby.dk'ere 

Jeg sidder lige nu, med en undren.. Jeg er i starten af min graviditet.. Jeg har ikke mange symptomer: MEGET MEGET ømme og voksende bryster. Og ligamenter der givers sig ( av!)

Men men men, i dag vågner jeg så med forkølelse, ondt i kroppen og svimmel. Altså en influenza lign tilstand 

Skulle det nu forestille at være et symptom? Altså fortæller min krop mig, at den ikke har tid til at bekæmpe sygdom, fordi den er igang med noget andet 

Jeg har været gravid mange gange, men har endnu ikke oplevet dette .  

Udover det, så håber jeg jo bare at den lille spire har det godt derinde  om små 10 dage til vi til tidlig scanning!  nøj jeg glæder mig.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2015

Mullesmith

Jeg fik også to dage med influenza lignende symptomer. 

Anmeld Citér

9. juli 2015

Anonym trådstarter

Mullesmith skriver:

Jeg fik også to dage med influenza lignende symptomer. 

hvor langt var du henne der? Ca. Og vildt nok at det kun var et par dage  det føles lidt som om at det her ikke lige går over med det samme 

Syntes det er skægt at denne graviditet er den eneste som skiller sig ud. 

Anmeld Citér

9. juli 2015

Diosa85

Anonym skriver:

God aften søde Baby.dk'ere 

Jeg sidder lige nu, med en undren.. Jeg er i starten af min graviditet.. Jeg har ikke mange symptomer: MEGET MEGET ømme og voksende bryster. Og ligamenter der givers sig ( av!)

Men men men, i dag vågner jeg så med forkølelse, ondt i kroppen og svimmel. Altså en influenza lign tilstand 

Skulle det nu forestille at være et symptom? Altså fortæller min krop mig, at den ikke har tid til at bekæmpe sygdom, fordi den er igang med noget andet 

Jeg har været gravid mange gange, men har endnu ikke oplevet dette .  

Udover det, så håber jeg jo bare at den lille spire har det godt derinde  om små 10 dage til vi til tidlig scanning!  nøj jeg glæder mig.

Nu når jeg tænker over det så havde jeg også influenza lignende symptomer i starten af min graviditet med ondt i halsen, tung i hovedet og høj feber i 2-3 dage. Men spekulerede ikke videre over det da det var i vinteren. Jeg var omkring uge 6 der 

Anmeld Citér

9. juli 2015

Mullesmith

Anonym skriver:

hvor langt var du henne der? Ca. Og vildt nok at det kun var et par dage  det føles lidt som om at det her ikke lige går over med det samme 

Syntes det er skægt at denne graviditet er den eneste som skiller sig ud. 

Det var faktisk inden jeg opdagede jeg var gravid så omkring der hvor ægget har sat sig fast vil jeg tro 

Anmeld Citér

9. juli 2015

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Nu når jeg tænker over det så havde jeg også influenza lignende symptomer i starten af min graviditet med ondt i halsen, tung i hovedet og høj feber i 2-3 dage. Men spekulerede ikke videre over det da det var i vinteren. Jeg var omkring uge 6 der 

Øj hvor pudsigt  er faktisk lige nøjagtig i 6 uge .. hihi.. jamen så er det sikker ikke så ualmindeligt

Anmeld Citér

9. juli 2015

Anonym trådstarter

Mullesmith skriver:

Det var faktisk inden jeg opdagede jeg var gravid så omkring der hvor ægget har sat sig fast vil jeg tro 

Vildt nok!!!  

Men ja, der kan man jo også sige at kroppen har travlt med noget andet End at bekæmpe forkølelse 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.