Graviditetsuge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. juli 2015

Anonym.

Hej.

Jeg snakkede i går med en lægesekretær angående første lægebesøg. Min sidste menstruations første dag var 30 maj og jeg mener derfor at jeg er ca 6+4. Lægesekretæren mente dog kun jeg er 4,5 uger henne. Hvad siger I?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2015

Klumpe-dumpe

KommendeMor skriver:

Hej.

Jeg snakkede i går med en lægesekretær angående første lægebesøg. Min sidste menstruations første dag var 30 maj og jeg mener derfor at jeg er ca 6+4. Lægesekretæren mente dog kun jeg er 4,5 uger henne. Hvad siger I?

Hvis du har en cyklus på 28 dage for jeg det til 5+5

du kan udregne det her: 

http://www.terminsberegner.dk

Anmeld Citér

9. juli 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
KommendeMor skriver:

Hej.

Terminsberegneren herinde siger 5+5. Lægen bruger en terminsberegnee uden tal på cyklus mv. Derfor giver det bare en almen dato. Jeg fx havde termin d 19. Ved lægen men ved scanning først d 27. 

Anmeld Citér

9. juli 2015

Krussedulle

KommendeMor skriver:

Hej.

Så mener jeg at du er 5+5

Anmeld Citér

9. juli 2015

Mullesmith

KommendeMor skriver:

Hej.

5+5

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

9. juli 2015

Anonym.

Tak for svar allesammen. Iflg. sundhed.dk er jeg i 6. uge men det passer jo også fint med 5+5 cirka.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.