p-piller før og efter stop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.831 visninger
9 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. juli 2015

Anonym trådstarter

Hej der ude bag skærmen

Jeg er lige stoppet på p-piller her hjemme 

Jeg ville lige hører jer om hvordan jeres vægt og mens ændret sig fra da i var på p-piller og efter i stoppede.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2015

Diosa85

Anonym skriver:

Hej der ude bag skærmen

Jeg ville lige hører jer om hvordan jeres vægt og mens ændret sig fra da i var på p-piller og efter i stoppede.

Min vægt ændrede sig ikke på nogen måde og min mens blev regelmæssig meget hurtigt med en cyklus på 28-30 dage. 

Anmeld Citér

9. juli 2015

Kærlighediminmave

Min vægt ændrede sig ikke. Men gjorde min cyklus derimod. Endte oppe på 80 dage. Nu efter 14 måneder er den kommet ned på 33-36 dage 

Anmeld Citér

9. juli 2015

fo82

Har nu første "rigtige" mens efter stop

holy moly - jeg er bange for at dø af blodtab 

min mens skulle først komme i dag, men kom tirsdag.

det passer med at min ægløsning også kom 2 dage "for tidligt" - så min kunstige mens var forskubbet 2 dage...

ingen vægtøgning eller andre gener ud over flere smerter og mere griseri ved mens og en væsentligt forøget sexlyst

Anmeld Citér

9. juli 2015

JC2014

Profilbillede for JC2014

Ingen vægtøgning her, men min naturlige cyklus er åbenbart væsentligt længere end min kunstige cyklus på p-piller var (den har også været lidt uregelmæssig). Til gengæld er det som om at jeg bløder lidt mindre, og jeg har fået færre menstruationssmerter når det er.  En lidt mindre lækker ting der har ændret sig efter p-pillestop, er også at jeg har fået mere udflåd, og det ændrer sig gennem min cyklus.

Anmeld Citér

10. juli 2015

jwib

Jeg stoppede også her for 3 uger siden. Og selvom jeg ikke har fået min menstruation endnu, så endte jeg op med 2 positive ÆL-tests d. 7.+8. juli 

Så alt tyder på, at min cyklus også har været hurtigt tilbage.

Når det er sagt, så har jeg ikke mærket til nogen vægtforskel endnu. Heller ikke andre forandringer for den sags skyld. Bortset fra at ægløsning gør fandens ondt .

Anmeld Citér

10. juli 2015

B&J

Vægten ændre sig ikke og min var lidt uregelmæssig de første 3 mdr ja der efter var jeg gravid 

Anmeld Citér

10. juli 2015

Anonym trådstarter

Tusind tak for svarene. Jeg håber min vægt går lidt ned af nu hvor jeg stopper men er mest spændt på hvordan min cyklus bliver da den var meget uregelmæssig med hyppige blødninger

Anmeld Citér

11. juli 2015

Appelsin

Anonym skriver:

Tusind tak for svarene. Jeg håber min vægt går lidt ned af nu hvor jeg stopper men er mest spændt på hvordan min cyklus bliver da den var meget uregelmæssig med hyppige blødninger

Det gjorde jeg også, blødte fire gange de første to måneder og endte med at blive gravid  så det tog også kun to måneder her. Vægten har ik ændret sig sønderligt. Men jeg tror at der efterhånden er så lidt hormoner i P-piller at kroppen hurtig vender tilbage til sin egen cyklus. Om ikke andet hurtigt bliver frugtbar igen. 

Anmeld Citér

11. juli 2015

Anonym

Anonym skriver:

Hej der ude bag skærmen

Ingen ændring overhovedet. Samme vægt og regelmæssig mens.  

Blev gravid i 2 cyklus

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.