Hvad er dette? Skoldkopper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

981 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. juli 2015

NGV

Kan I hjælpe mig hvad dette er? Min datter på 3 har fået disse på kroppen. Ca 7-8 og nogle på str med en 1krone. De væsker lidt gult fra midten. Og der kommer flere.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2015

S*DD

Anemones mor skriver:

Kan I hjælpe mig hvad dette er? Min datter på 3 har fået disse på kroppen. Ca 7-8 og nogle på str med en 1krone. De væsker lidt gult fra midten. Og der kommer flere.

Kan det ikke bare være myggestik.. Ligner mine myggestik 

Anmeld Citér

9. juli 2015

NGV

S*DD skriver:

Kan det ikke bare være myggestik.. Ligner mine myggestik 

Tjo, men så kraftigt har hun nu aldrig reageret på myggestik. Og hun har lige fået 2 mere nu... Hun har på kinden, ben, arme, finger, mave, ryg og skulder. 

Anmeld Citér

9. juli 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

synes heller ikke det ligner skoldkopper - mindes ikke at de var så store på mine unger... synes derimod også det ligner myggestik.. min ældste har ham rigtig mange her de sidste 14 dage og de er også meget store og røde.. det er noget med at mindre børn ikke er så immunune for stikkene som vi voksne der har haft mange myggestik og derfor reagere mange børn kraftigere på mygge biddet.... prøv at smør hende med en myggestift og se om de ikke bliver mindre

Anmeld Citér

9. juli 2015

NGV

Mulllesmor skriver:

synes heller ikke det ligner skoldkopper - mindes ikke at de var så store på mine unger... synes derimod også det ligner myggestik.. min ældste har ham rigtig mange her de sidste 14 dage og de er også meget store og røde.. det er noget med at mindre børn ikke er så immunune for stikkene som vi voksne der har haft mange myggestik og derfor reagere mange børn kraftigere på mygge biddet.... prøv at smør hende med en myggestift og se om de ikke bliver mindre

Okay tak for svar..

Anmeld Citér

9. juli 2015

Babilooo

Det ligner bestemt ikke skoldkopper. Nen jeg tror heller ikke det er myg når det væsker som du siger og lavet så store plamager. Børnesår?

tal med en læge! Det kan måske smitte.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.