Hjælp. Hvad siger i til denne g-test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.297 visninger
13 svar
4 synes godt om
9. juli 2015

crish89

Hej. Jeg har gået det sidste halve år og haft mens hver anden måned, og denne gang er det nu over 3 mdr siden jeg har haft det sidst. Jeg er begyndt at være konstant træt og øget trang til at skulle tisse. Jeg tog så en test for 3 dage siden, for at se om det nu skulle være lykkedes med graviditet, trods mandens nedsatte sædkvalitet. 

Den ser ud som på billedet jeg har vedhæftet. Men er i tvivl om den overhovedet er gyldig eller om  den er negativ eller positiv. 

Håber i kan hjælpe lidt !! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2015

Kløver

Jeg ville tage en ny, synes den ser ugyldig ud pga tydeligheden af streg. Den ser lidt mystisk ud, evt prøve et andet mærke

Anmeld Citér

9. juli 2015

Diosa85

crish89 skriver:

Hej. Jeg har gået det sidste halve år og haft mens hver anden måned, og denne gang er det nu over 3 mdr siden jeg har haft det sidst. Jeg er begyndt at være konstant træt og øget trang til at skulle tisse. Jeg tog så en test for 3 dage siden, for at se om det nu skulle være lykkedes med graviditet, trods mandens nedsatte sædkvalitet. 

Den ser ud som på billedet jeg har vedhæftet. Men er i tvivl om den overhovedet er gyldig eller om  den er negativ eller positiv. 

Håber i kan hjælpe lidt !! 

Jeg vil sige den er ugyldig. Prøv en ny 

Anmeld Citér

9. juli 2015

crish89

Årgangs Mor skriver:

Jeg ville tage en ny, synes den ser ugyldig ud pga tydeligheden af streg. Den ser lidt mystisk ud, evt prøve et andet mærke

Mange tak.. ja den var os lidt underligt. Først var det som om den ikke ville vise noget, farven kom først lidt efter tiden. 

Jeg prøver en ny.. 

Anmeld Citér

9. juli 2015

crish89

Diosa85 skriver:

Jeg vil sige den er ugyldig. Prøv en ny 

Jeps det prøver jeg��

Anmeld Citér

9. juli 2015

1990h

Noget nyt ?

Anmeld Citér

9. juli 2015

crish89

1990h skriver:

Noget nyt ?

Med hvad?  

Anmeld Citér

9. juli 2015

Krydserfingre

crish89 skriver:

Med hvad?  

Ja noget nyt med en ny test tror jeg

Anmeld Citér

9. juli 2015

1990h

crish89 skriver:

Med hvad?  

Ja ny test

Anmeld Citér

9. juli 2015

crish89

1990h skriver:

Ja ny test

Nårh nej køber en i morgen når jeg kommer på fastlandet, så tænker jeg at tage den på morgen urin lørdag morgen.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.