Ryanair rejse over sommeren .. strandet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
1 svar
0 synes godt om
9. juli 2015

Alarnna

Min far skal til england med ryainair 13. Juli. I 3 uger. Har bestilt uden forsikring og skal besøge familie.. jeg kan ikke finde svar på mit spøegsmål nogle steder håber der ee nogen herinde der har lidt mere forstand  på det hele end mig.. 

kan han ende med at blive strandet i England  hvis han ikke har råd til en anden fly billet (da de jo er dyrre end den han har købt ved ryanair.) Det er print selv bording pass og han har ikke printet sin hjembillet endnu.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2015

Janey

Profilbillede for Janey
Alarnna skriver:

Min far skal til england med ryainair 13. Juli. I 3 uger. Har bestilt uden forsikring og skal besøge familie.. jeg kan ikke finde svar på mit spøegsmål nogle steder håber der ee nogen herinde der har lidt mere forstand  på det hele end mig.. 

kan han ende med at blive strandet i England  hvis han ikke har råd til en anden fly billet (da de jo er dyrre end den han har købt ved ryanair.) Det er print selv bording pass og han har ikke printet sin hjembillet endnu.. 

Ud fra nedenstående ser det ud til, at Ryanair skal hjælpe ham hjem, hvis de aflyser hans fly.

http://www.forbrug.dk/Artikler/Test-og-raad/Rejser-og-transport/Flyaflysning-og-forsinkelse/Strejke?tc=D01E10A87D8B452EBA33AF2EF808242B

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.