Synes ik at maven vokser som jeg troede den ville

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

749 visninger
5 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. juli 2015

Jn81

Ja, som overskriften siger, så troede jeg ar jeg ville bære lidt større på nuværende tidspunkt... Jeg er 16+1 idag med tvillinger... Er overvægtig, ved jeg godt men anyways... Læste i min bibel (tvillingebog) at i uge 15 ville ingen længere være i tvivl om at man var gravid... Ved godt at det hele jo selvfølgelig havde set anderledes ud hvis jeg havde været tynd som en pind... Det kan selvfølgelig godt være at det snart kommer, men alligevel...det uden tøj ligger jeg ned... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2015

BigHope13

FruNielsen81 skriver:

Ja, som overskriften siger, så troede jeg ar jeg ville bære lidt større på nuværende tidspunkt... Jeg er 16+1 idag med tvillinger... Er overvægtig, ved jeg godt men anyways... Læste i min bibel (tvillingebog) at i uge 15 ville ingen længere være i tvivl om at man var gravid... Ved godt at det hele jo selvfølgelig havde set anderledes ud hvis jeg havde været tynd som en pind... Det kan selvfølgelig godt være at det snart kommer, men alligevel...det uden tøj ligger jeg ned... 

Jeg synes du har ikke rigtig fin mave i forhold til at være i uge 15, 

hvis jeg så dig på gaden ville jeg tænke du var gravid. 

Anmeld Citér

7. juli 2015

StephanieNajim

Jeg var heller ikke særlig stor da jeg ventede mine tvillinger, jeg er dog på ingen måde overvægtig, men der var ingen der troede på det når jeg fortalte folk at det var tvillinger, måske det er det samme for dig, at du heller ikke bliver vildt stor? 

Og stort tillykke med graviditeten ☺

Anmeld Citér

8. juli 2015

Jn81

BigHope13 skriver:

Jeg synes du har ikke rigtig fin mave i forhold til at være i uge 15, 

hvis jeg så dig på gaden ville jeg tænke du var gravid. 

Tak  det hjælper lidt på det....

Anmeld Citér

8. juli 2015

Jn81

StephanieNajim skriver:

Jeg var heller ikke særlig stor da jeg ventede mine tvillinger, jeg er dog på ingen måde overvægtig, men der var ingen der troede på det når jeg fortalte folk at det var tvillinger, måske det er det samme for dig, at du heller ikke bliver vildt stor? 

Og stort tillykke med graviditeten ☺

Ja det kan måske godt være..... Hende der satte æggene op synes jeg snakkede lidt om bagoverbøjet livmoder.... Måske det kan være det, så.... Tænkte bare iforhold til at der er to...så..... 

Og tak skal du have 

Anmeld Citér

8. juli 2015

StephanieNajim

FruNielsen81 skriver:

Ja det kan måske godt være..... Hende der satte æggene op synes jeg snakkede lidt om bagoverbøjet livmoder.... Måske det kan være det, så.... Tænkte bare iforhold til at der er to...så..... 

Og tak skal du have 

Okay det med bagoverbøjet livmoder ved jeg ikke noget om. Men jeg synes alle taler om at man bliver så hurtigt stor anden gang, så jeg tænkte også da det var tvillinger ville jeg sikkert blive kæmpe haha☺

Men jeg har fundet ud af at man ikke behøver blive kæmpe stor bare fordi man venter tvillinger ☺ Er sikker på din mave nok skal vokse og blive helt fin ☺

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.