Skoldkopper??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.806 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. juli 2015

MorTil3+

Ja som overskriften lyder synes jeg jo det her ligner skoldkopper, far har dem også. Har lige været ved lægen og hun mente også det var skoldkopper. Nu er det så sådan at alle i huset på nær vores lille bebs har haft skoldkopper før, men som lægen sagde er der ingen regler uden undtagelser. Hmm andre der har haft skoldkopper flere gange. Synes virkelig det er mærkeligt. Lægen mente så at grunden til at vores bebs ikke har skoldkopper er fordi han stadig har mine antistoffer i kroppen, men at vi selvfølgelig skulle være opmærksomme på ham.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2015

GUSO

Min dreng har haft skoldkopper 2 gange så det kan lade sig gøre  håber det bliver en mild omgang 

Anmeld Citér

7. juli 2015

MorTil3+

GUSO skriver:

Min dreng har haft skoldkopper 2 gange så det kan lade sig gøre  håber det bliver en mild omgang 

Hun virker ikke generet af det heldigvis. Men fars klør godt nok meget. Synes bare det er mærkeligt at vi ikke alle sammen har det. Og synes det er mærkeligt at min mand har fået det også. Han har da været udsat for det mange gange, vi har 3 børn sammen og så har han 1 fra før han mødte mig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.