5 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.311 visninger
14 svar
23 synes godt om
7. juli 2015

lineog4

I dag bliver min skønne dreng 5 år - forstår ikke hvor tiden blev af. Han er min lille trold, min store kæmpe overraskelse som kom ind i mit liv og viste mig jeg kunne føle lykke på en måde jeg troede var slut i mit liv. Jeg er hver dag så taknemmelig når jeg kan sidde og se ham, når jeg kan kysse ham og høre hans skønne stemme. Min overskønne Linus bliver 5 år - 5 store år med latter, kærlighed og taknemmelighed

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2015

Sprit25

Kæmpe tillykke med ham

Anmeld Citér

7. juli 2015

Loa

Stort tillykke

Anmeld Citér

7. juli 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Stort tillykke!!

Anmeld Citér

7. juli 2015

Anpau

lineog4 skriver:

I dag bliver min skønne dreng 5 år - forstår ikke hvor tiden blev af. Han er min lille trold, min store kæmpe overraskelse som kom ind i mit liv og viste mig jeg kunne føle lykke på en måde jeg troede var slut i mit liv. Jeg er hver dag så taknemmelig når jeg kan sidde og se ham, når jeg kan kysse ham og høre hans skønne stemme. Min overskønne Linus bliver 5 år - 5 store år med latter, kærlighed og taknemmelighed

Kæmpe stort tillykke med den lille gut

Anmeld Citér

7. juli 2015

Frk_Louise

lineog4 skriver:

Kæmpe stort tillykke med ham 

Anmeld Citér

7. juli 2015

Carina:-)

Stort tillykke med Linus :)

Anmeld Citér

8. juli 2015

Mor til F

lineog4 skriver:

Stort tillykke med Linus  

Anmeld Citér

8. juli 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Stort tillykke min søn fylder også 5 snart. Tænk at de skal i skole næste år. 

Anmeld Citér

9. juli 2015

Ka+Ma=Be

Stort tillykke med din store dreng!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.