Første blødningsdag - er lige kommet i tvivl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
8 svar
1 synes godt om
7. juli 2015

fo82

Hm.... Se jeg begyndte at bløde i morges kl 5 ca (var oppe for at tisse og der var mens startet) er i dag så første blødningsdag når det starter så tidligt? 

Man plejer at sige første hele dag hvor man bløder?!?!

så nu kom jeg helt i tvivl?!?!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2015

Krussedulle

fo82 skriver:

Hm.... Se jeg begyndte at bløde i morges kl 5 ca (var oppe for at tisse og der var mens startet) er i dag så første blødningsdag når det starter så tidligt? 

Ja det er i dag. kl 5 i morges er jo også i dag.

Anmeld Citér

7. juli 2015

fo82

Krussedulle skriver:

Ja det er i dag. kl 5 i morges er jo også i dag.

Jooo men det er den der "regel" med første HELE blødningsdag - men okay kl 5 er vel så tidligt at den må tælle :-P

Anmeld Citér

7. juli 2015

Krussedulle

fo82 skriver:

Jooo men det er den der "regel" med første HELE blødningsdag - men okay kl 5 er vel så tidligt at den må tælle :-P

Altså så vidt jeg ved, så tæller man bare fra dagen man begynde at bløde.

Uanset om det starter kl 05, eller 21 

Anmeld Citér

7. juli 2015

Anpau

fo82 skriver:

Hvis du nu først var stået op kl 8 - så havde du jo først set blødningen dér. Så i dag er første blødningsdag (med mindre du kun har pletblødt, og ikke længere bløder)

Anmeld Citér

7. juli 2015

fo82

Anpau skriver:

Hvis du nu først var stået op kl 8 - så havde du jo først set blødningen dér. Så i dag er første blødningsdag (med mindre du kun har pletblødt, og ikke længere bløder)

Nej havde jeg da bare kunne slippe med en pletblødning... Min indre sexgodess er i hvert fald til tælling 

Anmeld Citér

7. juli 2015

Johild

Jeg har lært at det er første blødningsdag hvis mens starter før kl 12 på en dag og starter den fx kl 16 er det først dagen efter der er første blødnings dag..

Anmeld Citér

7. juli 2015

Anpau

Johild skriver:

Jeg har lært at det er første blødningsdag hvis mens starter før kl 12 på en dag og starter den fx kl 16 er det først dagen efter der er første blødnings dag..

Hvor har du hørt det? Umiddelbart synes jeg det lyder lidt underligt

Anmeld Citér

8. juli 2015

Johild

Anpau skriver:

Hvor har du hørt det? Umiddelbart synes jeg det lyder lidt underligt

Det var en læge fra en fertilitets klinik der fortalte at det var det de sagde til de kvinder der er i behandling for barnløshed...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.