er jeg forstoppet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.444 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. juli 2015

Anonym trådstarter

Hej søde mennesker. 

Lige et lille spørgsmål. Jeg er gået hen og er blevet lidt bekymret. 

Jeg er gravid i 6 uge, og i nat vågnede jeg med smerter i maven (fra tarmene) og efterfølgende havde jeg rigtig dårlig mave 

Det er 3-4 dag i træk. Er det normalt? Kan det være forstoppelse? Selvom jeg går på toilettet flere gange om dagen. 

Har absolut ingen kvalme. Men tynd mave i stedet for. Er det mon normalt? 

Måske er det er simpelt spørgsmål, men jeg har ikke oplevet noget lignende i min anden graviditet.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2015

Anonym

Anonym skriver:

Hej søde mennesker. 

Jeg er gravid i 6 uge, og i nat vågnede jeg med smerter i maven (fra tarmene) og efterfølgende havde jeg rigtig dårlig mave 

Det er 3-4 dag i træk. Er det normalt? Kan det være forstoppelse? Selvom jeg går på toilettet flere gange om dagen. 

Måske er det er simpelt spørgsmål, men jeg har ikke oplevet noget lignende i min anden graviditet.. 

Du er ihvertfald ikke foestoppet. Det siger jo sig selv når du selv fortæller du kommer af med noget flere gange om dagen og har tynd mave. 

Forstoppelse er som ordet siger. Intet kommer ud. 

Men det har intet med din graviditet at gøre overhovedet. 

Spis noget yoghurt eller skyr. Det sætter balance i maven og bliver det ved så ring til lægen 

Anmeld Citér

7. juli 2015

mor88

Anonym skriver:

Hej søde mennesker. 

Det kan godt være "skjult forstoppelse". 

Anmeld Citér

7. juli 2015

FrkC

Man kan godt være forstoppet og samtidig have vandtynd diarré (evt med små hårde knolde) .. Nogen kalder det 'overløbsdiarre' .. På fagsprog hedder der obstipationsdiarre 

Anmeld Citér

7. juli 2015

Anonym trådstarter

mor88 skriver:

Det kan godt være "skjult forstoppelse". 

Det var det jeg tænkte.. tak for dit svar 

Anmeld Citér

7. juli 2015

Anonym trådstarter

FrkC skriver:

Man kan godt være forstoppet og samtidig have vandtynd diarré (evt med små hårde knolde) .. Nogen kalder det 'overløbsdiarre' .. På fagsprog hedder der obstipationsdiarre 

Jeg kunne selvfølgelig bare Google forstoppelse..   når alt kommer til alt så skyldes smerterne nok nærmere luft i maven?

For min afføring er ikke tynd som vand (sorry for detaljer )

Så længe den lille spire ikke bliver påvirket! Jeg troede jo det værste da jeg vågnede i nat.. 

Og tak for dit svar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.