Job???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
5 svar
5 synes godt om
6. juli 2015

TNBC

Jeg vidste ikke lige hvad jeg skulle kalde den, så bær over med mig.

Sagen er den at jeg leder efter arbejde(eller bare noget at lave ) de næste to måneder, og har så været til en samtale i lørdags, hvor jeg får besked på onsdag, der er gode chancer, så det er super. Men det ligger over en time væk, bussen går kun hver anden time, ulige fra stedet og nogle gange er der arbejde til kl.24, og så går bussen kun lidt over 1 og jeg vil være hjemme ved 2tiden.
Det er ikke så slemt, når det kun er de to måneder, som jeg selv har sagt.. Det er betalende.. Men så har jeg hørt fra nogen andre jeg skrev til, at jeg er velkommen ude hos dem, det er frivilligt... Jeg vil gerne være derude, men som sagt jeg kommer ikke til at tjene noget(jeg mangler ikke penge).

Jeg har også snakket med et havefirma, hvor jeg selv skal komme rundt(på cykel..) men de har base omkring 20minutter fra hvor jeg bor, og jeg kan mere eller mindre selv bestemme timer..  

Jeg er så forvirret om hvad jeg skal gøre, jeg har det også bare dårligt med at sige nej til det andet job, når jeg nu selv har kontaktet dem og passer godt med datoer. Især når man siger det er så svært at finde arbejde i dag..

Jeg ved ikke om det er skrevet forståeligt

Hvad ville i gøre`? Når det kun handler om mindre end 2måneder?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2015

Anja82

Hvis du ønsker begge jobs ville jeg tage den der var mest praktisk for mig = den jeg kan cykle til og ikke bruge den halve nat på at komme hjem fra...

Anmeld Citér

6. juli 2015

Morjanne76

Jeg ville vælge det, jeg mest brænder for. 2 mdr. kan virke som lang tid, hvis man egentlig ikke tager glad afsted på arbejde. 

Anmeld Citér

6. juli 2015

TNBC

Morjanne76 skriver:

Jeg ville vælge det, jeg mest brænder for. 2 mdr. kan virke som lang tid, hvis man egentlig ikke tager glad afsted på arbejde. 

Det har du ret i, ingen af dem er noget jeg brænder super meget for.. Det er mest det frivillige..

De er begge udenfor hvad jeg plejer at arbejde med.

Anmeld Citér

6. juli 2015

TNBC

Anja82 skriver:

Hvis du ønsker begge jobs ville jeg tage den der var mest praktisk for mig = den jeg kan cykle til og ikke bruge den halve nat på at komme hjem fra...

Jeg "ønsker" ikke ligefrem nogle af dem sådan at jeg hopper op og ned af glæde, men at jeg har noget at lave i de her to måneder(fordi de er som ekstra hjælp over sommeren)..

Men jeg har de samme tanker som dig..

Anmeld Citér

6. juli 2015

Rockertand

Yurie skriver:

Jeg vidste ikke lige hvad jeg skulle kalde den, så bær over med mig.

Sagen er den at jeg leder efter arbejde(eller bare noget at lave ) de næste to måneder, og har så været til en samtale i lørdags, hvor jeg får besked på onsdag, der er gode chancer, så det er super. Men det ligger over en time væk, bussen går kun hver anden time, ulige fra stedet og nogle gange er der arbejde til kl.24, og så går bussen kun lidt over 1 og jeg vil være hjemme ved 2tiden.
Det er ikke så slemt, når det kun er de to måneder, som jeg selv har sagt.. Det er betalende.. Men så har jeg hørt fra nogen andre jeg skrev til, at jeg er velkommen ude hos dem, det er frivilligt... Jeg vil gerne være derude, men som sagt jeg kommer ikke til at tjene noget(jeg mangler ikke penge).

Jeg har også snakket med et havefirma, hvor jeg selv skal komme rundt(på cykel..) men de har base omkring 20minutter fra hvor jeg bor, og jeg kan mere eller mindre selv bestemme timer..  

Jeg er så forvirret om hvad jeg skal gøre, jeg har det også bare dårligt med at sige nej til det andet job, når jeg nu selv har kontaktet dem og passer godt med datoer. Især når man siger det er så svært at finde arbejde i dag..

Jeg ved ikke om det er skrevet forståeligt

Hvad ville i gøre`? Når det kun handler om mindre end 2måneder?

Jeg ville tage det, der tæller mest på CV'et, så du får lidt ud af det på længere sigt også.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.