Godaften (app) menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2015

Bebsen

Clue - super nem og påminder om når man skal have det ene og det andet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2015

Shinypink

Jeg har selv brugt clue men syntes den er begyndt at drille mig! .  Så jeg vi kigge på nogen af alle de andet forslag takker piger! ��

Anmeld Citér

7. juli 2015

JJP

Hej bruger i en app til at holde styr på jeres menstruation og æggeløsning ? Og hvilken en hvis i gør ? 

Jeg bruger period diary. ( ikon:  lilla boks med pige med hårbøjle )  appen er spot on. Plus man kan tilføje sex,  humør,  evt mens smerter,  symptomer,  krops temperatur osv. Jeg er så glad for min nu hvor jeg ikke bruger p piller mere :-)  

Plus den også giver notifikationer :-) 

Anmeld Citér

11. juli 2015

missvixen12

Den dér app Clue, kan man godt sætte den til pregnancy mode, når man først er blevet gravid?

Anmeld Citér

11. juli 2015

MorTilN

Jeg bruger en der hedder getbaby den er meget enkel og nem

Anmeld Citér

11. juli 2015

missvixen12

Anonymbebs skriver:

Jeg bruger en der hedder getbaby den er meget enkel og nem

Tak, den vil jeg lige hente! 

Tænkte også bare på, om selve Clue app'en kunne laves om til graviditetsapp.. Ved du det? Har lige hentet den ingået nemlig, og kan rigtig godt lide dets layout! 

Anmeld Citér

11. juli 2015

MorTilN

missvixen12 skriver:

Tak, den vil jeg lige hente! 

Tænkte også bare på, om selve Clue app'en kunne laves om til graviditetsapp.. Ved du det? Har lige hentet den ingået nemlig, og kan rigtig godt lide dets layout! 

Det ved jeg ikke har kun brugt getbaby, den kan ikke laves om så det må jeg kig på når jeg bliver gravid 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.