Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Can anbefale Narcos
Mad men
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Under The dome
Crossing lines
Bates motel
Blue bloods
Luther
Jericho
Terra nova
Survivors
Touch
Super gode serier
Kan varmt anbefale Sons Of Anarchy, Wampire Diaries og Supernatural!
Jeg er selv lige blevet færdig med Bloodline, så nu leder jeg efter en ny serie
Narcos er god underholdning.
AnjaHM skriver: Du har noget at glæde dig til
Du har noget at glæde dig til
Sikke en øv slutning. Dejligt han kommer tilbage men man når slet ikke at se nogen af dem blive gift.
Benjamins'mor skriver: Sikke en øv slutning. Dejligt han kommer tilbage men man når slet ikke at se nogen af dem blive gift.
Det savnede jeg også
Benjamins'mor skriver: Hvilke film og serier kan i anbefale? Har selv set alle 3 sæson af orange is the new Black, den kan helt sikkert anbefales, synes den er så god og det sidste år fra sæson 2 udkom til sæson 3 udkom har været langt. Lige nu er jeg i gang med en serier der hedder Breakout Kings, den er også meget spændende. Har set Dallas Buyers club, den er lidt kedelig i starten, men okay til sidst. Så har jeg også set babysitters Black book, den ved jeg ikke helt hvad jeg synes om.
Hvilke film og serier kan i anbefale?
Har selv set alle 3 sæson af orange is the new Black, den kan helt sikkert anbefales, synes den er så god og det sidste år fra sæson 2 udkom til sæson 3 udkom har været langt.
Lige nu er jeg i gang med en serier der hedder Breakout Kings, den er også meget spændende.
Har set Dallas Buyers club, den er lidt kedelig i starten, men okay til sidst.
Så har jeg også set babysitters Black book, den ved jeg ikke helt hvad jeg synes om.
Prison Break
Teen Wolf og drop dead diva er rigtig gode serier
House of cards *
breaking bad
better Call saul
blacklist (sæson 2 er på viaplay )*
marco polo
Daredevil
prison break *
Dem med * er rigtig gode
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128