Så dykker humøret igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. juli 2015

Anonym trådstarter

Har en af de dage igen. Totalt dårligt humør. Græder over alt. Det hele er bare træls. Hvorfor kan det bare ikke lykkes for os, den eneste ting som vi så brændende ønsker os... Vi har 14 måneder bag os, og et mislykket iui forsøg. Jeg er igang med 2 forsøg og har testdag om 3 dage.. Men føler det bare heller ikke denne gang. Jeg kan snart ikke holde det ud længere, har ikke engang haft lyst til at teste før tid denne gang  

Ville ikke rigtig noget med det her, nok bare få det ud.. Har ingen at snakke med det om.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2015

Rockertand

Anonym skriver:

Har en af de dage igen. Totalt dårligt humør. Græder over alt. Det hele er bare træls. Hvorfor kan det bare ikke lykkes for os, den eneste ting som vi så brændende ønsker os... Vi har 14 måneder bag os, og et mislykket iui forsøg. Jeg er igang med 2 forsøg og har testdag om 3 dage.. Men føler det bare heller ikke denne gang. Jeg kan snart ikke holde det ud længere, har ikke engang haft lyst til at teste før tid denne gang  

Ville ikke rigtig noget med det her, nok bare få det ud.. Har ingen at snakke med det om.  

Øv, øv, det må ikke være sjovt.

Lige umiddelbart kan det jo gå begge veje, selvfølgelig er der jo risiko for, at du ikke er gravid, men som en lille opmuntring kan oplyses, at rigtig mange oplever et humørdyk forårsaget af hormoner lige omkring dette tidspunkt, når de er gravide, så der er nok ikke andet for end at teste for at afklare det.

Jeg krydser for dig og håber, at du er lidt graviditetshormonella i stedet for opgivende og ked. 

Anmeld Citér

6. juli 2015

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Øv, øv, det må ikke være sjovt.

Lige umiddelbart kan det jo gå begge veje, selvfølgelig er der jo risiko for, at du ikke er gravid, men som en lille opmuntring kan oplyses, at rigtig mange oplever et humørdyk forårsaget af hormoner lige omkring dette tidspunkt, når de er gravide, så der er nok ikke andet for end at teste for at afklare det.

Jeg krydser for dig og håber, at du er lidt graviditetshormonella i stedet for opgivende og ked. 

Ja jeg håber selvfølgelig på det bedste selvom det hele føles håbløst lige nu  

Anmeld Citér

7. juli 2015

Anonym trådstarter

Dumt dumt dumt.... Testede idag 3+5 men den var negativ. Øv øv  

Anmeld Citér

10. juli 2015

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Hej med dig

Jeg fik bare lige lyst til at skrive, at du ikke er alene i verden. De dumme dage kan være så lange og svære at komme igennem, særligt hvis du ikke har nogen at dele tankerne med. 

Hold ud!! 

Tanker til dig.

Signe

En blog om ufrivillig barnløshed:  www.ErDuHerIkkeSnart.wordpress.com  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.