Hvad koster det at gå til svømning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.088 visninger
9 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. juli 2015

Anonym trådstarter

Hej Alle

Jeg vil så gerne have, at mine børn skal gå til svømning, da jeg selv havde stor glæde af det som barn. Dog er det lidt svært at få kammeraterne til at følge med, da prisen er høj.

Dvs. de lokale svømmeklubber kræver ca. 1600 for en sæson og det svarer til en halv time om ugen fra september til maj.

Hvad koster det, hvor du bor?

Synes du, at prisen er fair ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2015

Anja82

hos os varer en lektion 40 min og en sæson (slut august til slut marts ) koster 595 kr.... Så jo synes det er lyder dyrt...

Anmeld Citér

6. juli 2015

energystar

Anonym skriver:

Hej Alle

Jeg vil så gerne have, at mine børn skal gå til svømning, da jeg selv havde stor glæde af det som barn. Dog er det lidt svært at få kammeraterne til at følge med, da prisen er høj.

Dvs. de lokale svømmeklubber kræver ca. 1600 for en sæson og det svarer til en halv time om ugen fra september til maj.

Hvad koster det, hvor du bor?

Synes du, at prisen er fair ?

Da min søn gik til svømning var prisen også ca 1600 for en sæson :-) 

Anmeld Citér

6. juli 2015

Anonym trådstarter

Anja82 skriver:

hos os varer en lektion 40 min og en sæson (slut august til slut marts ) koster 595 kr.... Så jo synes det er lyder dyrt...

Er det i Jylland? For jeg bor på Sjælland og kan kun finde noget ned til omkring 1000 kr minimum, når jeg kigger mere end 30 min i bil væk.

Anmeld Citér

6. juli 2015

sandramor

Anonym skriver:

Er det i Jylland? For jeg bor på Sjælland og kan kun finde noget ned til omkring 1000 kr minimum, når jeg kigger mere end 30 min i bil væk.

Vi bor dog ikke på Sjælland men Sønderjylland.... Her giver jeg 600kr for en sæson så synes 1600kr for en sæson lyder meget dyrt 

Anmeld Citér

6. juli 2015

Munder

Hej

Hos os (lige nord for København) koster en sæson kr. 1.850,-, så det lyder ikke helt galt. De starter i slutningen af august og stopper i starten af juni.

Jeg har erfaret, at der er rigtig stor forskel på, hvad det koster i de forskellige regioner i Danmark, og der har vi desværre trukket nitten (også med gymnastik)

Anmeld Citér

6. juli 2015

Øtter

Hold da op, nogle høje priser. Mine børn går til svømning og en sæson fra slut august til start juni koster 350 kr. (1 lektion varer 30 min.). Vi bor i Roskilde.

Anmeld Citér

6. juli 2015

S*DD

Øtter skriver:

Hold da op, nogle høje priser. Mine børn går til svømning og en sæson fra slut august til start juni koster 350 kr. (1 lektion varer 30 min.). Vi bor i Roskilde.

Hvilken svømmehal er det? 

Anmeld Citér

6. juli 2015

Øtter

S*DD skriver:

Hvilken svømmehal er det? 

Skt. Jørgens skoles svømmehal. Klubben er Roskilde Svømmeklub.

Anmeld Citér

6. juli 2015

Anja82

Anja82 skriver:

Jep Jylland - det mørke Vestjylland 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.