Måle hcg forskelligt fra graviditet til graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. juli 2015

Anonym trådstarter

Hej med jer

Jeg går og venter på at min mens kommer i morgen - Selvom jeg jo helst så at den blev væk.

Jeg har dog lidt mistet håbet. Jeg har nemlig været gravid to gange tidligere, hvor jeg begge gange fik en positiv test 3+3/3+4. Den ene gang blev til min datter og den anden blev til MA i uge 12.

Denne gang er testene negative. Jeg har haft lidt kvalme, men kun meget lidt (de andre gange havde jeg ingen symptomer).

Jeg vil egentlig bare høre om nogle af jer har prøvet at danne hcg forskelligt fra graviditet til graviditet, og dermed har kunne teste på meget forskellige tidspunkter?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg ved ikke hvad der var skyld i det, men begge gange har jeg først kunnet teste positiv 4+3 og 4+5...

Det kunne jo være du er ligesådan...

Anmeld Citér

6. juli 2015

Anonym trådstarter

Ms.Sunshine skriver:

Jeg ved ikke hvad der var skyld i det, men begge gange har jeg først kunnet teste positiv 4+3 og 4+5...

Det kunne jo være du er ligesådan...

Jaa.. Jeg ved godt at mange først kan teste sent.

Mit spørgsmål går mere på om det kan ændre sig? Altså om kroppen danner hcg forskelligt fra graviditet til graviditet hos samme kvinde.

Jeg testede tidligt de første to gange, og denne gang (igår 4+0) var der ingenting.

Anmeld Citér

6. juli 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Jaa.. Jeg ved godt at mange først kan teste sent.

Mit spørgsmål går mere på om det kan ændre sig? Altså om kroppen danner hcg forskelligt fra graviditet til graviditet hos samme kvinde.

Jeg testede tidligt de første to gange, og denne gang (igår 4+0) var der ingenting.

Jeg fik det ikke med i første besked, men jeg havde en graviditet inden min søn og der testes jeg positiv allerede 3+ men tabte fosteret 9+0...

Anmeld Citér

7. juli 2015

Anonym trådstarter

Ms.Sunshine skriver:

Jeg fik det ikke med i første besked, men jeg havde en graviditet inden min søn og der testes jeg positiv allerede 3+ men tabte fosteret 9+0...

Ja så kan det jo godt lade sig gøre 

Mens plejer at komme tidligt om morgenen, men murren og ondt op til.

Der er ingen tegn på noget endnu, og testen er stadig negativ.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.