Ja det ser ud til at jeg ikke blev gravid i denne omgang selvom jeg havde håbet, og undres over hvorfor jeg er så øm i brystet.. Men testen viste negativ så jeg tror på det..
Dette og det at jeg har haft en god pause efter et år med iui og hjemmerul, har fået mig til at undersøge med hensyn til IVF.. Vi har chancen, og fik afvide af min gyn i sin tid at jeg skulle henvises til Skive syghus hvis det skulle være i og med at jeg har panisk angst for mandlige læger, og det jo så ville være muligt at få en kvindelig der frem for i det private hvor der vist kun var mænd på den klinik.
Nå, men hvor lang ventetid er der til sådan noget? Regner med at ringe ned og håbe på min læge ikke er gået på ferie i morgen, og få den henvisning hvilket jeg jo skal igennem egen læge nu når jeg ikke går hos min gynækolog og ikke har gjort det siden feb i år
Hvordan forberedte i jer? Jeg er meget meget bange for nåle og frygter virkelig hele forløbet, men det har beroliget mig lidt at man bliver lokal bedøvet når æggene skal tages ud, hvilket jeg ikke troede man blev
Jeg vejer for meget og arbejder på at komme ned i vægt og har heldigvis allerede tabt 7 kg
Så det er jo dejligt.. Men har stadig en bmi over 30.. Vil de så tage en ind, eller får man bare besked på at smutte hjem og tabe noget mere? Forventer selvfølgelig at vægten forsat går ned af 
Anmeld
Citér