Hvor er det godt at få en tidlig scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. juli 2015

Anonym trådstarter

Jeg har overvejet at få en tidlig scanning, for at få tjekket om der er hjerteblink. Er der nogen, der kan anbefale et godt sted? Jeg bor i Kbh-området, men kører gerne til et andet sted på Sjælland, hvis der er et sted der tilfældigvis er bedre end alle de andre.

jeg er i uge 5.

nogen tip?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2015

Diosa85

Anonym skriver:

Jeg har overvejet at få en tidlig scanning, for at få tjekket om der er hjerteblink. Er der nogen, der kan anbefale et godt sted? Jeg bor i Kbh-området, men kører gerne til et andet sted på Sjælland, hvis der er et sted der tilfældigvis er bedre end alle de andre.

jeg er i uge 5.

nogen tip?

Scanningsklinikken skulle være meget god. Og ellers er der lille københavner. Den har jeg benyttet mig af til tryghedsscanning, kønsscanning og 3D scanning. Og alle 3 gange med god service og sødt personale 

Anmeld Citér

6. juli 2015

Anonym trådstarter

Tak for svar - Dem må jeg lige kigge på 

Anmeld Citér

6. juli 2015

Putomanen

Jeg har rigtig god erfaring med skanningsklinik.dk i Hvidovre 

Anmeld Citér

6. juli 2015

Steffecph

Jeg havde god erfaringer scanningsklinikken på strøget :-) så søde! Var der både til tidlig scanning, kønsscanning og tidlig misdannelsesscanning. 

Var til 3D hos lille kbher, og der var jeg ikke så glad. Synes hun virkede meget uerfaren og vi fik ingen gode billeder. 

til første tidlige scanning var vi hos jordemoderhuset, hvilket jeg slet ikke vil anbefale. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.