Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, et lidt akavet spørgsmål Jeg har bemærket det sidste stykke tid når jeg går på toilettet, at det er ligesom om at noget trykker/maser i min skede, man kan ligesom mærke noget hvis man lige rører udvendigt. Det er svært at forklare, men det er ubehageligt og forlader faktisk tit toilettet før tid og tør ikke rigtig presse sorry for detaljerne.. er der andre der har oplevet lignende? Jeg er 33 uger henne...
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mener du bagud? - hvis ja, vil jeg sige du er forstoppet, hvilket jo er meget normalt i anden halvdel af graviditeten. Hvis jeg har ret er det simpelthen ophobet afføring, og så må du have gang i nogle svesker & HUSK tabletter. Gør noget ved det STRAKS - du ønsker IKKE at ende med hæmorider!
Lomm skriver: Mener du bagud? - hvis ja, vil jeg sige du er forstoppet, hvilket jo er meget normalt i anden halvdel af graviditeten. Hvis jeg har ret er det simpelthen ophobet afføring, og så må du have gang i nogle svesker & HUSK tabletter. Gør noget ved det STRAKS - du ønsker IKKE at ende med hæmorider!
Nej ikke bagud, har ikke problemer med afføring det er omkring selve skede.. er bekymret for et nedsunken livmoder
Anonym skriver: Nej ikke bagud, har ikke problemer med afføring det er omkring selve skede.. er bekymret for et nedsunken livmoder
Ok, men så må du da afsted til lægen - det er da ikke pinligt!
Man kan også have sammenklappet skedevæg, men tror generelt det kommer ifm fødsel, ikke graviditet.
Sikker på det ikke er baby? Hvis det er indvendig sådan ud mod maven, så er det jo altså der den ligger
Jeg har nedsunken livmoder og det skal virkelig være grelt før at du ville kunne mærke livmodermunden på vej ud af skeden sådan som du beskriver lyder det mere som at du er hævet, hvilket jeg selv oplever on/off og er ikke farligt, men meget normalt. Har haft det i nu alle 4 graviditeter
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128