Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu ser det jo umiddelbart ud til, at jeg er heldig... Der kom to streger på testen Idag og de kom med det samme. Men jeg kan sket ik forestille mig det, kan ikke tro på det, det er første gang. Er der andre der har det ligesådan? Og ik nok med det, så fik jeg drukket max kaffe de sidste tre dage og endda drukket en Øl i torsdag ... Jeg regnede virkeligt ik med det. Puh nu håber jeg ik det gjorde noget.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Appelsin skriver: Nu ser det jo umiddelbart ud til, at jeg er heldig... Der kom to streger på testen Idag og de kom med det samme. Men jeg kan sket ik forestille mig det, kan ikke tro på det, det er første gang. Er der andre der har det ligesådan? Og ik nok med det, så fik jeg drukket max kaffe de sidste tre dage og endda drukket en Øl i torsdag ... Jeg regnede virkeligt ik med det. Puh nu håber jeg ik det gjorde noget.
Det gør absolut ingenting, tænk på alle dem der bliver hovsa gravide og både har været i byen og alt muligt, bare man sørger for at starte de gode vaner så snart man finder ud af at man er gravid og stort tillykke, jeg har også syntes det føltes lidt uvirkeligt i starten med begge mine børn.
solskinsliv skriver: Det gør absolut ingenting, tænk på alle dem der bliver hovsa gravide og både har været i byen og alt muligt, bare man sørger for at starte de gode vaner så snart man finder ud af at man er gravid og stort tillykke, jeg har også syntes det føltes lidt uvirkeligt i starten med begge mine børn.
Tak for trøstede ord. Har dog flittigt taget vitamin pillerne de sidste tre måneder, så der bør om ik andet ikke mangle folinsyre
Stort tillykke
Jeg havde det på præcis samme måde, jeg er gravid med min den første Jeg er 16+2 idag Det føles uvirkeligt i lidt tid synes jeg, det blev mere virkeligt da vi var til scanning og glæder mig utroligt meget til at se den igen og til at jeg kan mærke den!
Jeg havde også drukket tæt på at jeg testede positiv, havde ingen ide om at vi endelig var heldige, og den er der stadig og har det godt
Babydrøm skriver: Stort tillykke Jeg havde det på præcis samme måde, jeg er gravid med min den første Jeg er 16+2 idag Det føles uvirkeligt i lidt tid synes jeg, det blev mere virkeligt da vi var til scanning og glæder mig utroligt meget til at se den igen og til at jeg kan mærke den! Jeg havde også drukket tæt på at jeg testede positiv, havde ingen ide om at vi endelig var heldige, og den er der stadig og har det godt
Fantastisk, så er der nok ingen skade sket. Nu bliver det spændende at se, hvordan det hele går, jeg håber det bedste. Tak for trøstede ord og tillykke til dig også
Appelsin skriver: Fantastisk, så er der nok ingen skade sket. Nu bliver det spændende at se, hvordan det hele går, jeg håber det bedste. Tak for trøstede ord og tillykke til dig også
Nej, jeg havde også mega dårlig samvittighed, men vidste det jo ik. De små babyer har egen madpakke med til de første par uger
Ja det bliver spændende, glæd dig, det er en meget spændende tid du går i møde
Mange tak
Babydrøm skriver: Nej, jeg havde også mega dårlig samvittighed, men vidste det jo ik. De små babyer har egen madpakke med til de første par uger Ja det bliver spændende, glæd dig, det er en meget spændende tid du går i møde Mange tak
Det er herligt at høre ... Det ef jo også et stort ansvar så jeg kan godt følge dig! Tak jeg håber på det bedste.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128