Hvorfor slår han hende ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.070 visninger
7 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. juli 2015

Anonym trådstarter

Min ekskæreste var voldelig overfor mig, men er ikke voldelig overfor sin nuværende kæreste.

Han tager stadig stoffer og er sygelig jaloux, så det er ikke fordi han har ændret sig.

Jeg er naturligvis glad for, at han ikke gør hende fortræd, men det får mig også til at føle mig mindreværdig. Hvorfor behandlede han mig dårligt, men ikke hende?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2015

Bshizzle

Han er vel blevet ældre og en del klogere på dét punkt tænker jeg?  

Jeg ville nu ikke tænke så meget over det.. Men hellere lade dem styre deres liv og passe mit eget. 

Anmeld Citér

5. juli 2015

SandraXOXO

Måske kunne man håbe han har indset hvor ond og dum han var, og at han ikke vil være sådan over for nogen mere. Det kan jo desværre også være at han stadig er et dumt svin men bare skjuler det bedre. 

Anmeld Citér

5. juli 2015

Anonym

Anonym skriver:

Min ekskæreste var voldelig overfor mig, men er ikke voldelig overfor sin nuværende kæreste.

Han tager stadig stoffer og er sygelig jaloux, så det er ikke fordi han har ændret sig.

Jeg er naturligvis glad for, at han ikke gør hende fortræd, men det får mig også til at føle mig mindreværdig. Hvorfor behandlede han mig dårligt, men ikke hende?

Åh mon det ikke bare er et spørgsmål om tid....

Der kan være meget der spiller ind, familie, venner, og om hvor konsekvens man er... 

Du aner jo heller ikke om der derliver udført fysisk og psykisk vold mod hende....

Anmeld Citér

5. juli 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Det kan der jo være tusind grunde til, men ingen, der berettiger, at du føler dig mindreværdig!! 

Måske er deres kemi bare bedre - måske har han lært af sine fejl - og endelig er der også den mulighed, at du var mere selvstændig og udgjorde en større "trussel" for ham end hende. 

Glæd dig over, du er ude af et usundt forhold, og lad ham være fortid. Du er netop værdifuld nok til at være ude af hans magt. 

Anmeld Citér

5. juli 2015

Anonym

Som 'Mor og meget mere' siger kan det skyldes at du er mere selvstændig og derved udgjorde en "trussel" for ham?

Jeg har også for mange år siden været i et meget usundt forhold, hvor vold var en stor del af min hverdag (mod mig) og det skyldtes simpelthen at jeg var for selvstændig, selvtænkende og handlekraftig iforhold til hans person, og da jeg ikke kunne/ville lave det om, kom hans frustrationer til kende ved at jeg blev slået mv. 

Hans nye kæreste er typen der spørger om, andres meninger osv. hun er fra naturens side af meget usikker på rigtig mange ting, hvilket betyder hun ikke har set den side af ham..

Anmeld Citér

5. juli 2015

Anonym trådstarter

Tak for svar piger 

Anmeld Citér

5. juli 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Er forholdet nyt? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.