Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Må bare lige fortælle hvor glad skråstreg lettet jeg er idag! Efter vi fik fjernet den lille d. 12 august har vi bare ventet og ventet (hos os føles det som uendeligheder!) i hele 33 dage, på at min menstruation skulle komme.Det betyder nemlig at vi må prøve igen Vi håber at vi bliver lige så hurtigt gravide som sidst, men har aftalt, at denne gang må vi gøre os lidt mere umage. (Selvom vi godt ved, det ikke var vores skyld det gik som det gik). Men er bare så glad for, at vi nu for alvor kan vende næsen fremad igen Stort Kram Sofia
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sofia24 skriver: Må bare lige fortælle hvor glad skråstreg lettet jeg er idag! Efter vi fik fjernet den lille d. 12 august har vi bare ventet og ventet (hos os føles det som uendeligheder!) i hele 33 dage, på at min menstruation skulle komme.Det betyder nemlig at vi må prøve igen Vi håber at vi bliver lige så hurtigt gravide som sidst, men har aftalt, at denne gang må vi gøre os lidt mere umage. (Selvom vi godt ved, det ikke var vores skyld det gik som det gik). Men er bare så glad for, at vi nu for alvor kan vende næsen fremad igen Stort Kram Sofia
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128