Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
min søn blev født fem måneder efter at jeg fyldte 19 og tre måneder efter at hans far blev 27...
min datter er født fire måneder før min kæreste og jeg fyldte 26...
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er 27 og min kæreste er 32 (33 en måned før termin) .. Vi venter vores første, er 23+1 Vi havde prøvet i omkring 2 år og endte med at blive henvist til behandling (efter ca halvandet års forsøg) - Så var den der i første forsøg
HappyOne skriver: Hej hej alle Vi sidder her hjemme og snakker lidt omkring hvornår det er mest hyppigt at få børn? Vi har selv begyndt projekt baby. jeg er 21 (22 til september) og min kæreste er 23. Hvilken alder havde i?
Hej hej alle
Vi sidder her hjemme og snakker lidt omkring hvornår det er mest hyppigt at få børn? Vi har selv begyndt projekt baby. jeg er 21 (22 til september) og min kæreste er 23.
Hvilken alder havde i?
Jeg er 26 og min mand er 31, vi venter vores første, ikke planlagte barn om små 4 uger
Var 20år da jeg blev gravid første gang, er nu 23 og venter nr 3
Vi var begge 32 da jeg blev gravid og 33 da jeg fødte.
Jeg havde troet jeg skulle have børn længe før, men det krævede jo at jeg fandt den rigtige far først
Vi var hhv 28 of 36 ved vores første. Og 32 og 40 ved nummer 2
Første: 25
Nu: bliver 30 når jeg skal føde
Jeg fik mine tvillinger som 18 årig, min kæreste 30.
Mig 20, kæresten 24
1 gang ; jeg 24 og min kæreste 27, vi fyldte begge år måneden inden vores søn blev født.
2 gang: jeg 29 og min kæreste 32
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128