Hvor tidligt havde i symptomer på graviditet? ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
13 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. juli 2015

LG1986

Jeg er ret sikker på at vi har ramt ægløsning denne gang og har vildt ømme bryster og en ekstrem kvalme og træthed. Jeg lå og var så tæt på at kaste op igår. Men hvis det er så er jeg ikke mere end 2 uger henne Maks.  Men kan symptomer komme allerede så tidligt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2015

Pregnant

Jeg opdagede min graviditet i uge 4+2. Havde kvalme og meget ømme brystvorter. Havde allerede kvalme i uge 3 må det være... Så måske du bare har tidlige symptomer?

Senere hen fik jeg ondt i underlivet, har kastet op 2 gange og er enormt træt rigtig tit. Jeg er nu 8+3 :-) 

Anmeld Citér

4. juli 2015

LG1986

Pregnant skriver:

Jeg opdagede min graviditet i uge 4+2. Havde kvalme og meget ømme brystvorter. Havde allerede kvalme i uge 3 må det være... Så måske du bare har tidlige symptomer?

Senere hen fik jeg ondt i underlivet, har kastet op 2 gange og er enormt træt rigtig tit. Jeg er nu 8+3 :-) 

Det er nemlig det jeg tror at jeg har, men samtidig tør jeg ikke håbe for meget på det 

Anmeld Citér

4. juli 2015

Diosa85

LG1986 skriver:

Jeg er ret sikker på at vi har ramt ægløsning denne gang og har vildt ømme bryster og en ekstrem kvalme og træthed. Jeg lå og var så tæt på at kaste op igår. Men hvis det er så er jeg ikke mere end 2 uger henne Maks.  Men kan symptomer komme allerede så tidligt? 

Det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde hvor tidligt symptomerne kommer. 

Personligt havde jeg ingen symptomer udover udebleven mens da jeg testede positiv og nu 36 uger henne har jeg stadig hverken haft kvalme eller noget. 

Anmeld Citér

4. juli 2015

LG1986

Diosa85 skriver:

Det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde hvor tidligt symptomerne kommer. 

Personligt havde jeg ingen symptomer udover udebleven mens da jeg testede positiv og nu 36 uger henne har jeg stadig hverken haft kvalme eller noget. 

Okay tak for svar 

Jeg er bare bange for at håbe på for meget så prøver at tænke på noget andet selvom kvalmen er ret slem 

Anmeld Citér

4. juli 2015

Diosa85

LG1986 skriver:

Okay tak for svar 

Jeg er bare bange for at håbe på for meget så prøver at tænke på noget andet selvom kvalmen er ret slem 

Det kan jeg godt forstå. Kvalme er heller aldrig rart. 

Anmeld Citér

4. juli 2015

MMOGM

Havde allerede kvalme fra 2+5 fik en meget utydelig og næsten usynlig streg på testen 2+6

havde en flot positiv test 3+2

Anmeld Citér

4. juli 2015

Foxtrot-753951

Jeg havde symptomer allerede 4-5 dage efter ægløsning. Meget ømme bryster og brystvorter

Anmeld Citér

4. juli 2015

LG1986

Foxtrot-753951 skriver:

Jeg havde symptomer allerede 4-5 dage efter ægløsning. Meget ømme bryster og brystvorter

Så det kan godt være rigtigt at jeg har symptomer på graviditet allerede nu? Havde ægløsning I tirsdags og har virkelig mange symptomer på graviditet som jag i underlivet,  intens kvalme og ømme bryster og er virkelig træt. Er bare så bange for at håbe på noget og så blive skuffet. 

Anmeld Citér

4. juli 2015

LG1986

Diosa85 skriver:

Det kan jeg godt forstå. Kvalme er heller aldrig rart. 

Nej det er vildt træls og belastende 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.