Må nok hellere lige opdatere 
Onsdag formiddag blev vi forældre til de lækreste tvillinger. Jorian på 2710g kom først (Billedet til venstre) og bagefter kom Tristan på 2195g kom efter (Billedet til højre). De kom til verden ved planlagt kejsersnit, efter at lægerne og JM havde forsøgt at sætte mig i fødsel siden mandag. Min krop ville dog ikke lytte. Vi joker med at ovnene fungerer godt og bager dejlige børn, men lågen er defekt, så vi kan ikke få dem ind eller ud. Aka derfor vi skal i behandling for at lave babyer og have kejsersnit for at få dem ud! 
Da jeg fik kejsersnit med vores den ældste også, var jeg en smule forberedt på hvad det indebar, og jeg havde en enormt god oplevelse. Gik selv ned på operationstuen og var med hele vejen. Jeg har dog haft en del flere smerter denne gang, men de har jo også skåret noget op der har været skåret op før, så det giver jo mening.
Vi er kommet hjem i dag, og storebror har bare taget det hele så flot indtil videre. Han hjælper med at give flaske og kan deres navne og hvem der er hvem. Ved godt der kommer en reaktion på et eller andet tidspunkt, men havde frygtet mere allerede ved første møde, så jeg er lettet.
Det er hårdt med to små, men ikke så hårdt som jeg havde frygtet. Vi har allerede udviklet et lille system og begge drenge er allerede meget individuelle, hvilket er enormt spændende. Jorian ligner hans storebror, men Tristan har sine helt egne træk. Bliver spændende at se hvordan det udvikler sig.
Nu har vi 4 uger før far skal tilbage på job, til at finde en rytme og nyde sommeren.
Tak for alle de søde kommentar herinde og på facebook.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér