Udvikling af test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.326 visninger
15 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. juli 2015

Anonym trådstarter

Hej piger. Hvordan udviklede jeres test sig? Jeg synes ikk mine bliver tydeligere, faktisk synes jeg måske de begynder at blive lidt svagere? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2015

Anonym trådstarter

Ingen? 

Anmeld Citér

4. juli 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

Hej piger. Hvordan udviklede jeres test sig? Jeg synes ikk mine bliver tydeligere, faktisk synes jeg måske de begynder at blive lidt svagere? 

Det kan heller ikke betale signor teste hver dag, test med 48 timers mellemrum . Det afhænger også af hvor meget man har drukket osv

Anmeld Citér

4. juli 2015

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Det kan heller ikke betale signor teste hver dag, test med 48 timers mellemrum . Det afhænger også af hvor meget man har drukket osv

Hvis man så bare sammenligner 3+6 med 4+1 er der jo heller ik sket noget. :/ De er alle taget om morgenen. Så har ikk drukket inden. 

Anmeld Citér

4. juli 2015

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Nu har jeg ingen billeder. Men første gang jeg var gravid endte i en bio. Jeg testede positivt og dag for dag blev testene så svagere og svagere. Til sidst begyndte jeg at bløde.

Med min dreng blev testene kun mere positive for hver dag der gik.

jeg tester som regel ikke med morgen urin men hen af eftermiddagen/aftenen- der er mine tests kraftigst.

Anmeld Citér

4. juli 2015

Anonym

Anonym skriver:

Mine har udviklet sig sådan her. Har kun taget de to.. 

Anmeld Citér

4. juli 2015

2721

Mine test blev aldrig særlig tydelige,noget ala dine, så jeg stoppede med at teste og jeg er nu 18 uger henne og mærker lille pigen næsten hver dag.

Anmeld Citér

4. juli 2015

Anonym

Det første er fra i onsdags og den anden er fra i går

Anmeld Citér

4. juli 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

Hvis man så bare sammenligner 3+6 med 4+1 er der jo heller ik sket noget. :/ De er alle taget om morgenen. Så har ikk drukket inden. 

mine teste svingede mellem tydelighed, samme mærke eller ej . Også selvom det var om morgenen, vil vede med hvis du venter et par dage, så kommer den pangene frem . Kommer også an på hvor følsom den er og alt det

Anmeld Citér

4. juli 2015

Pregnant

Lidt billeder :-)

Jeg er idag 8+3. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.