Erstatnings ved vej arbejde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

971 visninger
10 svar
10 synes godt om
4. juli 2015

Anonym trådstarter

Hejsa....

Vi bor et sted hvor de lige nu ( siden oktober 2014) har lavet vejarbejde hvilket vil sige at vejen har været lukket for alt trafik. Vi har dermed fået 8 km længere på arbejde ( hvilket vil sige 16 km om dagen, før havde vi kun 4 km hver vej. Dette har betydet mere benzin og brugt længerer tid. Nu var planen at vejen skulle åbne igen 6 juli 2015 men dette gør den ikke. Nu er planen den tidligst åbner Midt september 2015.... Nu spørger jeg så om nogle ved om man kan søge erstatning for den periode hvor man har haft længerer vej på arbejde??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2015

Anpau

Anonym skriver:

Hejsa....

Vi bor et sted hvor de lige nu ( siden oktober 2014) har lavet vejarbejde hvilket vil sige at vejen har været lukket for alt trafik. Vi har dermed fået 8 km længere på arbejde ( hvilket vil sige 16 km om dagen, før havde vi kun 4 km hver vej. Dette har betydet mere benzin og brugt længerer tid. Nu var planen at vejen skulle åbne igen 6 juli 2015 men dette gør den ikke. Nu er planen den tidligst åbner Midt september 2015.... Nu spørger jeg så om nogle ved om man kan søge erstatning for den periode hvor man har haft længerer vej på arbejde??

Umiddelbart tror jeg det ikke. Men prøv og ring til din kommune på mandag, de må vide det

Anmeld Citér

4. juli 2015

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Anonym skriver:

Hejsa....

Det kan jeg næppe forestille mig, det ville jo være urealistisk dyrt at skulle kompensasere alle som måtte have gener af anlægsarbejde....

Anmeld Citér

4. juli 2015

alenemor42

I kan jo trække det ekstra fra i befordringsfradrag  

Anmeld Citér

4. juli 2015

dpb

I kan jo trække det ekstra fra i befordringsfradrag  

Det kan de da ikke... 

Før havde de 4km hver vej = 8km ialt

nu har de så 12km hver vej= 24km i alt.

For overhovedet at få befordringsgodtgørelse skal man have mere end 24 km i alt du får jo først fra den 25.km og derover....

Til TS: tvivler stærkt på der er noget at gøre, i forhold til kompensation, men som en anden bruger skriver så kontakt kommunen og forhør dig.

Qnuz

Anmeld Citér

4. juli 2015

TNBC

Anonym skriver:

Hejsa....

Jeg tvivler, og så skulle alle der har boet der have erstatning.

Hvad er det du vil have erstatning for, at du har brugt mere benzin og kørt lidt længere?  Men som en anden siger, prøv at hør kommunen. Måske kan du.

Anmeld Citér

4. juli 2015

TNBC

Anonym skriver:

Hejsa....

Jeg tvivler, og så skulle alle der har boet der have erstatning.

Hvad er det du vil have erstatning for, at du har brugt mere benzin og kørt lidt længere?  Men som en anden siger, prøv at hør kommunen. Måske kan du.

Anmeld Citér

4. juli 2015

alenemor42

dpb skriver:

Det kan de da ikke... 

Før havde de 4km hver vej = 8km ialt

nu har de så 12km hver vej= 24km i alt.

For overhovedet at få befordringsgodtgørelse skal man have mere end 24 km i alt du får jo først fra den 25.km og derover....

Til TS: tvivler stærkt på der er noget at gøre, i forhold til kompensation, men som en anden bruger skriver så kontakt kommunen og forhør dig.

Qnuz

Nu skriver hun at de får 8 km længere hver vej på arbejde.... ikke at arbejdet ligger 8 km væk

Anmeld Citér

4. juli 2015

TNBC

alenemor42 skriver:

Nu skriver hun at de får 8 km længere hver vej på arbejde.... ikke at arbejdet ligger 8 km væk

hvilket vil sige 16 km om dagen.. skriver hun(gætter på at det er 16km mere end før). så plus de 4+4 de havde før. er 24km i alt om dagen.

Anmeld Citér

4. juli 2015

Sprit25

Jeg tror ikke der er noget at komme efter. Der er befordringsfradrag men så skal du have længere på arbejde

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.