ægløsningstest vs app ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
3 svar
1 synes godt om
3. juli 2015

JJP

Hej

Jeg står og har brug for lidt hjælp.

Jeg skulle efter min app + ægløsningsberegnere på nettet være frugtbar fra 30 juni-6 juli. og have selve ægløsningen på d. 5 juli.

Jeg har taget en ægløsningstest d. 30 og i dag d. 3 begge 100% negative  min mens er regelmæssig. Jeg har normalt aldrig udflåd, kun under ægløsning (varer ca 3-4 dage) Jeg har fået sejt udflåd i dag. 

mit spørgsmål er så.. hvornår skal jeg teste ? og kan man stole på ægløsnings beregneren /appen ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2015

xStinepigen

JJP skriver:

Hej

Jeg står og har brug for lidt hjælp.

Jeg skulle efter min app + ægløsningsberegnere på nettet være frugtbar fra 30 juni-6 juli. og have selve ægløsningen på d. 5 juli.

Jeg har taget en ægløsningstest d. 30 og i dag d. 3 begge 100% negative  min mens er regelmæssig. Jeg har normalt aldrig udflåd, kun under ægløsning (varer ca 3-4 dage) Jeg har fået sejt udflåd i dag. 

mit spørgsmål er så.. hvornår skal jeg teste ? og kan man stole på ægløsnings beregneren /appen ?

Self kan man ikke stole på appen, for den laver bare et gennemsnit hvornår omkring ægløsning, den styre ikke din krop . De fleste teste fra 9 dagen til æl falder

Anmeld Citér

3. juli 2015

JJP

xStinepigen skriver:

Self kan man ikke stole på appen, for den laver bare et gennemsnit hvornår omkring ægløsning, den styre ikke din krop . De fleste teste fra 9 dagen til æl falder

Altså 9 dage efter mens ? :-) 

Anmeld Citér

3. juli 2015

Kløver

Enig. Jeg brugte de digitale og der var en vejledning med, hvornår man skulle starte med at teste. Og man skal teste hver dag på ca samme tidspunkt. Æl kommer ca 24-36 timer efter den positive test 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.