Kan ikke finde motivation :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. juli 2015

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Jeg står i den situation at jeg skal i gang med IVF og har første samtale 10 august på OUH men jeg kan bare ikke komme i gang med at tabe mig som jeg ved jeg skal  

Det burde jo være motivation nok at vide jeg kan komme i gang med min drøm men det virker ikke  

Nogen der står lidt i samme situation eller bare har nogle kloge ord. 

Det er min største drøm at få et barn og jeg står alene med det da jeg skal bruge donor da jeg ingen kæreste har (Og skal gennem IVF uanset om jeg har kæreste eller ej) 

Øv hvor er det bare træls lige nu  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2015

esioul

SANIE89 skriver:

Jeg står i den situation at jeg skal i gang med IVF og har første samtale 10 august på OUH men jeg kan bare ikke komme i gang med at tabe mig som jeg ved jeg skal  

Det burde jo være motivation nok at vide jeg kan komme i gang med min drøm men det virker ikke  

Nogen der står lidt i samme situation eller bare har nogle kloge ord. 

Det er min største drøm at få et barn og jeg står alene med det da jeg skal bruge donor da jeg ingen kæreste har (Og skal gennem IVF uanset om jeg har kæreste eller ej) 

Øv hvor er det bare træls lige nu  

Jeg tænker, at det kan være motivationen virkelig kommer når først du har været til samtalen. Måske de har tilknyttet en diætist du kan få hjælp af 

Anmeld Citér

3. juli 2015

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Ja jeg håber det. lige nu aner jeg ikke hvor langt jeg skal ned eller noget som helst. ville jo dog gerne bare tabe lidt inden da men vægten rykker sig ikke uanset hvad jeg prøver så jeg mister hurtigt modet. 

Jeg har aftale med min egen læge om vejning og vejledning men fik jo bare det af vide man ved. 

Grønt på den halve tallerken, kød på en kvart og brød/kartofler/pasta på den anden kvarte. 

Det ved man jo godt og det er jo også i mit hovedet tanken skal ændres før det virker  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.