Kan du se om folk er gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kan du se en graviditet før du hører om det?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

907 visninger
9 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. juli 2015

Anonym trådstarter

Jeg er gravid ikke planlagt og er lidt paranoid omkring mine kollegaer har opdaget noget. Kan man mon se det?  Min mand kunne se det før testen var positiv og jeg selv vidste det intuitivt. Men kan andre mon også fornemme det? Jeg ved at jeg ser anderledes ud. Jeg har en glød i huden. Jeg har ikke taget på Men føler at maven vil udaf. Jeg er 7 uger henne.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2015

Masig

Anonym skriver:

Jeg er gravid ikke planlagt og er lidt paranoid omkring mine kollegaer har opdaget noget. Kan man mon se det?  Min mand kunne se det før testen var positiv og jeg selv vidste det intuitivt. Men kan andre mon også fornemme det? Jeg ved at jeg ser anderledes ud. Jeg har en glød i huden. Jeg har ikke taget på Men føler at maven vil udaf. Jeg er 7 uger henne.

Min mor vidste det med min første graviditet inden jeg fortalte det. Jeg var 5 uger henne da hun fik det at vide og vi havde ikke set hinanden i en måneds tid. Men hun havde en fornemmelse af det. Min daværende chef vidste det også inden jeg fortalte det.

jeg har også selv oplevet at få en overbevisende fornemmelse af andres graviditeter inden de fortalte det...

jeg havde selv ingen anelse ved min første graviditet, men anden gang vidste jeg det bare en uge før jeg testede positiv... til gengæld kom det som en stor overraskelse for min mor anden gang haha...

Anmeld Citér

3. juli 2015

Bebe89

Nej, jeg kan ikke decideret se det på folk. Men jeg har haft en fornemmelse et par gange (studiekammerater) som så viste sig at holde stik. Jeg tror dog mere det er noget med at folks adfærd ændrer sig på det ubevidste plan... Så de opfører sig måske lidt anderledes. Jeg tror det er det.

To af mine kolleger opdagede at jeg var gravid før jeg selv vidste det! (Altså før jeg selv havde testet positiv) 

Anmeld Citér

3. juli 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Ved ikke om jeg kan se det, men har gættet det et par gange... Det ligesom folks adfærd ændrer sig

Anmeld Citér

3. juli 2015

Troldemommi

Nix jeg kan hverken se eller fornemme noget som helst, hverken ved mig selv eller andre 

Anmeld Citér

3. juli 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Da jeg ventede min søn var vi på besøg hos min daværende svigermor og hun kom med en kommentar om at jeg nok skulle holde igen med den junk food... 

Da vi fortalte familien at jeg var gravid med min datter svarede min svigermor "det ved jeg" for der havde været noget over mig to uger tidligere (hvor jeg var 6 uger henne) der havde fået hende til at tænke "det der er en gravid mave"... 

Anmeld Citér

3. juli 2015

xStinepigen

Jeg havde fornemmelsen sidst min kæreste og jeg sås med et vennepar, og i går fortalte de det . Drømte min veninde blev det, og hun fandt ud af tre uger senere hun var det .. Har tit mavefornemmelser, drømme, tanker og forestillinger der ikke slår fejl

Anmeld Citér

3. juli 2015

Benjamins'mor

Nej, jeg kan hverken fornemme eller se det på folk. 

Min svigermor derimod havde snakket med min svigerfar om at jeg så gravid ud allerede 3 uger før jeg selv vidste det med nr. 2. 

Anmeld Citér

3. juli 2015

Anonym

Min mor kan, hvilket pissede mig af, da hun sagde til ALLE hun troede jeg var gravid :/ jeg vidste det ikke engang selv! Og var kun i anden eller tredje måned dengang, hmm..

men jeg kan slet ikke se det medmindre de er over halvvejs hvor man jo begynder at kunne se det

Anmeld Citér

3. juli 2015

Studerendemor

En af mine elever spurgte om jeg var gravid, inden jeg selv vidste det... Det var meget underligt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.