Skoletaske (dreng)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.915 visninger
12 svar
7 synes godt om
2. juli 2015

Bshizzle

Efter sommerferien starter min store dreng i 3 klasse..

- Hvor blev min lille dreng lige af??? 

Men efter at ha kigget på hans Skoletaske han har nu, så virker den bare alt for klodset og umoden! 

Så tænker han da skal ha en ny til et nyt skoleår.. 

Så tøser... Hjælp mig 

- Hvilke taske har evt jeres skolebarn/børn ?? 

- Eller hvilke kan i anbefale og hvorfor?! 

OG.....

- Hvordan holder i styr på alle de tegninger der blir PROPPET ned i tasken hver uge??  (Ja, min dreng har virkelig ingen system i hans taske pt). 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

tror jeg ville tage ham med i en taske butik. Så kan han selv vælge og prøve hvilke der sidder godt på ham.

Anmeld Citér

3. juli 2015

lineog4

Jeg ville også tage ham med i en taskebutik, men jeg ville lige huske mig selv på at vupti så er han en stor klub dreng og der har man bare ikke tasker med Star wars og lego på. Så en neutral taske for den skulle jo gerne holde er par år. Modetasken lige pt blandt 5. Klasser er fjallravens nye og den her:

https://www.zalando.dk/herschel-little-america-rygsakke-sort-h1554a007-q11.html

Så mit råd er noget der sidder godt og noget neutralt så det kan holde i nogle år...

tegninger eneste råd er at tømme tasken hver aften

Anmeld Citér

3. juli 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Bshizzle skriver:

Men efter at ha kigget på hans Skoletaske han har nu, så virker den bare alt for klodset og umoden! 

Så tøser... Hjælp mig 

OG.....

- Hvordan holder i styr på alle de tegninger der blir PROPPET ned i tasken hver uge??  (Ja, min dreng har virkelig ingen system i hans taske pt). 

Min venindes knægt har en foldemappe (han tegner rigtig mange, hele tiden) men før det havde han en chatek mappe

Anmeld Citér

3. juli 2015

Bshizzle

hannetheis skriver:

tror jeg ville tage ham med i en taske butik. Så kan han selv vælge og prøve hvilke der sidder godt på ham.

Problemet er bare at jeg tror han vil vælge efter motiv/farve.. 

Men ikke skænke den en tanke om den sidder godt på ryggen/skulderne.  

Anmeld Citér

3. juli 2015

Bshizzle

lineog4 skriver:

Jeg ville også tage ham med i en taskebutik, men jeg ville lige huske mig selv på at vupti så er han en stor klub dreng og der har man bare ikke tasker med Star wars og lego på. Så en neutral taske for den skulle jo gerne holde er par år. Modetasken lige pt blandt 5. Klasser er fjallravens nye og den her:

https://www.zalando.dk/herschel-little-america-rygsakke-sort-h1554a007-q11.html

Så mit råd er noget der sidder godt og noget neutralt så det kan holde i nogle år...

tegninger eneste råd er at tømme tasken hver aften

Nemlig osse det jeg tænker.. Det skal nok ikke være med motiv på, da han om 1 år nok syntes det er for umoden at gå rundt med bland vennerne.  

Jeg ved bare at han selv vil vælge med øjene NU og ikke tænke på det er en som skal bruges i længere tid. Samt skal den jo sidde godt på ham. 

Flot taske.. Vil kigge nærmere på disse 2. 

Anmeld Citér

3. juli 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Bshizzle skriver:

Nemlig osse det jeg tænker.. Det skal nok ikke være med motiv på, da han om 1 år nok syntes det er for umoden at gå rundt med bland vennerne.  

Jeg ved bare at han selv vil vælge med øjene NU og ikke tænke på det er en som skal bruges i længere tid. Samt skal den jo sidde godt på ham. 

Du kunne 'snyde' ham ved at sige "nu prøver vi lige den her og ser hvordan den sidder og så kan vi finde en pæn en bagefter."...

Det gjorde mine forældre med mig da jeg var lille og det endte med at jeg bare skulle have den der gode og ikke havde tid til at se på de andre motiver... 

Anmeld Citér

3. juli 2015

lineog4

Bshizzle skriver:

Man kan også sælge en neutral taske med et fedt penalhus  vigtigt han er med til at prøve den på.

Anmeld Citér

3. juli 2015

CarinaSB

Bshizzle skriver:

Så tøser... Hjælp mig 

OG.....

Min søn fik den her idag :)

http://www.neye.dk/skolettaske-ninjago-kai-freshm#

Anmeld Citér

3. juli 2015

Kamilla-m

Bshizzle skriver:

Så tøser... Hjælp mig 

OG.....

Min søn starter i 1 klasse han har en lego skoletaske :-). 

Mht til tegningerne så ryger de i en mappe i skolen og så kommer den med hjem ind i mellem og så tømmer jeg den.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.