Ovitrelle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

743 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. juli 2015

Anonym trådstarter

Jeg tog Ovitrelle d. 23. sent aften og blev insemineret d. 25.  Jeg har testet de sidste par dage for at teste ovitrellen ude af kroppen. Den skulle være ude efter 10 dage. Der er stadig en lille streg så det er ikke ude af kroppen endnu. 

Er der nogen der har forsøgt at teste den ude men aldrig stå med en negativ test fordi de var gravide? Altså at man når at producere hcg inden Ovitrelle er ude? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2015

Kløver

Anonym skriver:

Jeg tog Ovitrelle d. 23. sent aften og blev insemineret d. 25.  Jeg har testet de sidste par dage for at teste ovitrellen ude af kroppen. Den skulle være ude efter 10 dage. Der er stadig en lille streg så det er ikke ude af kroppen endnu. 

Er der nogen der har forsøgt at teste den ude men aldrig stå med en negativ test fordi de var gravide? Altså at man når at producere hcg inden Ovitrelle er ude? 

Jeg testede pregnyl ude ret hurtigt (det samme bare andet mærke) men fik at vide der kunne gå op til 17 dage  

Anmeld Citér

3. juli 2015

o1Mutte

Anonym skriver:

Der kan gå op til 12 dage mener jeg  

Men fortsæt med at teste, hvis den begynder at blive mere positiv igen ja så kan det være der er noget 

Anmeld Citér

3. juli 2015

MarianneRubi

Bliv ved med at teste 

jeg er heldig og testede ovitrelle ude igår 8 dage efter jeg tog den og testede lige igen her til morgen igen bragende negativ 

men det kan også være du er en af de heldige 

Anmeld Citér

3. juli 2015

Anonym trådstarter

Ovitrellen er stadig i kroppen.

Jeg testede i morges og der var der kun en meget svag streg. Testede så igen her i eftermiddag og der var den altså lidt tydeligere end den fra i morges. Det kan selvfølgelig være fordi jeg tester bedre om eftermiddagen ? 

Mine bryster bliver også mere og mere ømme 

Anmeld Citér

3. juli 2015

o1Mutte

Anonym skriver:

Ovitrellen er stadig i kroppen.

Jeg testede i morges og der var der kun en meget svag streg. Testede så igen her i eftermiddag og der var den altså lidt tydeligere end den fra i morges. Det kan selvfølgelig være fordi jeg tester bedre om eftermiddagen ? 

Mine bryster bliver også mere og mere ømme 

Det kan gå begge veje ikk andet for end at teste videre 

Må jeg se testen?  

Anmeld Citér

3. juli 2015

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Det kan gå begge veje ikk andet for end at teste videre 

Må jeg se testen?  

Den til venstre er fra i morges og den til højre er fra i eftermiddags 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3. juli 2015

o1Mutte

Anonym skriver:

Den til venstre er fra i morges og den til højre er fra i eftermiddags 

Jeg krydser 

Anmeld Citér

4. juli 2015

Lau30

Jeg har prøvet det du spørger om. Jeg fik aldrig en negativ test efter ovitrelle før jeg testede "rigtigt" positivt. Er nu i uge 38��

Anmeld Citér

4. juli 2015

Anonym trådstarter

Den er helt ude af kroppen nu. Tester negativt. Så må den bare godt snart blive positiv igen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.